~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Vraag
Beste antwoord (via Imprezzion op 30-12-2019 10:59)
Niet m.b.t. draadloze koptelefoons (windows+ bluetooth koptelefoon is hoedanook drama, maar terzijde) maar wel m.b.t. EQ software: Peace Equalizer gui i.c.m. APO Equalizer voor windows werkt perfect. Kun je per uitvoerapparaat instellen, equalizer met zo veel bands en effecten als je wil en oneindig speelplezier
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Alle reacties
Hoever is je sleutelhok verwijderd van het huis? Als het binnen wifi bereik is (of eventueel een repeater plaatsen), kan je een (boekenplank)speaker overwegen.
Ik heb zelf een Sonos Play:1 staan en met de bass op +10 dreun je een aardig deuntje weg.
Deze heb je tegenwoordig bv voor rond de €160.
Maar goed; just a thought, tenzij je huishouden geen overlast moet hebben ervan.
Ik heb zelf een Sonos Play:1 staan en met de bass op +10 dreun je een aardig deuntje weg.
Deze heb je tegenwoordig bv voor rond de €160.
Maar goed; just a thought, tenzij je huishouden geen overlast moet hebben ervan.
Niet m.b.t. draadloze koptelefoons (windows+ bluetooth koptelefoon is hoedanook drama, maar terzijde) maar wel m.b.t. EQ software: Peace Equalizer gui i.c.m. APO Equalizer voor windows werkt perfect. Kun je per uitvoerapparaat instellen, equalizer met zo veel bands en effecten als je wil en oneindig speelplezier
Ik gebruik inderdaad een set Grundig Super HiFi 2500A speakers uit 1980 en een Sony STR-DB925 versterker alleen aangezien beide buren net een kleine hebben wil ik dit graag niet na 21:00 gebruiken of als ik de ramen open heb overdag.
Ik kijk veel series zoals NCIS en dergelijke en werk veel avonddiensten dus ben soms pas 22:30 thuis en dan ga ik die speakers niet pompen.
Plus, voor gamen met discord aan gebruik ik liever de speakers niet.
Ik kijk veel series zoals NCIS en dergelijke en werk veel avonddiensten dus ben soms pas 22:30 thuis en dan ga ik die speakers niet pompen.
Plus, voor gamen met discord aan gebruik ik liever de speakers niet.
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Ik zoek al zo lang naar software die precies dit kan doen sinds realtek audio manager via de Windows store (voor de ALC1220) ook geen EQ en dergelijke meer heeft..Wintervacht schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 16:49:
Ik heb gewoon een G935 gekocht bij de lokale MediaMarkt (ja i know die staan slecht bekend) en draai die lekker zonder de LED's en zonder de Logitech software die voor geen meter werkt en via APO+Peace kan ik alles afstellen zoals ik zelf wil. Ding klinkt geweldig met +6+6+9+3+1 op de 10-166Hz band en een -12 preamp.
Kijk dat is goed om te horenImprezzion schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:02:
[...]
Ik zoek al zo lang naar software die precies dit kan doen sinds realtek audio manager via de Windows store (voor de ALC1220) ook geen EQ en dergelijke meer heeft..
Ik heb gewoon een G935 gekocht bij de lokale MediaMarkt (ja i know die staan slecht bekend) en draai die lekker zonder de LED's en zonder de Logitech software die voor geen meter werkt en via APO+Peace kan ik alles afstellen zoals ik zelf wil. Ding klinkt geweldig met +6+6+9+3+1 op de 10-166Hz band en een -12 preamp.
Ik was ronduit ontevreden met het geluid van mijn Sennheiser HD4.50BTNC onder Windows, zo ben ik er bij gekomen. Onder android of linux klinkt het ding perfect maar Windows en bluetooth geluid.... Manmanman.
Pagina: 1