Toon posts:

Voodoo 2 voor F 100,- ????? doen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik kan van iemand een voodoo 2 over kopen voor 100 gulden. zal ik dat doen of niet.

advies graag.

alvast bedankt
Jons

Verwijderd

nee

voor nauwelijks meer geld dan dat kan je ook vast wel ergens een vd3 kopen...adjes plaatsen en goed zoeken

Verwijderd

Topicstarter
en nu al voor 75 piek

hehehe

jons

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

f50 is mooi.. f100 zou aardig zijn voor een SLI setupje (2x Voodoo II 12 MB).

Wat voor merk is het eigenlijk?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik ga binnenkort mijn banshee 16 mb verkopen voor 50 piek, ik wil denk ik een geforce 2 mx. 100 is veel te veel voor een voodoo 2.

Verwijderd

Topicstarter
het is een voodoo 2 dragon van trust.
en ik heb er nog unreal bij gekregen.
voor 75 piek. ach ja. ik had toch nog wat over, dus waarom niet.

jons

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Ach heb toch nog 300 piek over....waarom haal ik geen V3 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Beetje veel, ik heb meer dan een jaar geleden voor 100 piek in de winkel Voodoo2 12 MB kaarten gekocht (3 stuks, 1 X SLI en 1 maal voor 3de comp)
Moet best lager kunnen lijkt me

Verwijderd

Topicstarter
welke winkel was dat??

Verwijderd

hoe si dat eigelijk als je een sli setupje maakt?
hoeveel sneller gaat ie dan?

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Behoorlijk veel sneller. En je kan gewoon alles op 1024x768 draaien. Ik heb tot een week geleden nog gewoon Unreal Tournament etc gespeeld op die V2 SLI setup.. alleen die wilde niet zo lekker met mijn GeForce2 GTS dus ik heb ze er maar even uitgehaald.

Kijk tis nie alles, maar zo'n SLI setupje ging toch veel langer mee dan een single V2...

Hmm Trust.. tja ik heb zelf iets tegen Trust, jaar of 3-4 in diverse computerwinkels gewerkt als TD'er (Vobis, DynaByte.. leuk studentenbijbaantje) en persoonlijk vind ik Trust echt grote bagger. Natuurlijk kan het zijn dat mensen hele goeie ervaring hebben met Trust spullen maar ik heb zo veel Trust spul terug zien komen met allerlei klachten.. nee voor mij geen Trust meer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• RvV
  • Laatst online: 21:44

RvV

60-75 gulden lijkt me toch wel een redelijk bedrag. 100 is net te veel....

Y'24

Pagina: 1