iPhone 7 naar fabrieksinstellingen toch uit te lezen ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb onlangs een iPhone 7 leeg gehaald en terug gezet naar fabrieksinstellingen

Mijn partner wilt de telefoon geschiedenis uitlezen van whats app en messenger door een speciaal forensisch bureau

Valt die geschiedenis terug te halen ondanks verwijdering
iCloud
Telefoon gegevens
Sim kaart
Twee x reset naar fabrieksinstellingen?

Ik las iets over een bitcopy

Gr djdo

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:56
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 15:38:
Mijn vraag

Ik heb onlangs een iPhone 7 leeg gehaald en terug gezet naar fabrieksinstellingen

Mijn partner wilt de telefoon geschiedenis uitlezen van whats app en messenger door een speciaal forensisch bureau

Valt die geschiedenis terug te halen ondanks verwijdering
iCloud
Telefoon gegevens
Sim kaart
Twee x reset naar fabrieksinstellingen?

Ik las iets over een bitcopy

Gr djdo

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Vraag het een ander β€œspeciaal forensisch bureau”? Het is wel de bedoeling dat je zelf moeite doet en niet zomaar je vraag hier neerkwakt. Het is hier immers geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Waarom zou je dat willen? Ik denk dat het geheugen al zodanig is gewijzigd dat het terughalen erg lastig wordt

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:06
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 15:38:

...
vijf minuten koken; de enige zekerheid dat hij niet meer uitgelezen kan worden. 8)

Even serieus; welk bureau claimt dat ze WA geschiedenis na een factory reset terug kunnen halen?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jou aaiphone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:06
Ben ook heel benieuwd naar het hele verhaal

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

https://www.ifixit.com/An...one+7+after+factory+reset

Van de telefoon zelf valt niets meer te redden.

Al de data op jouw gsm is altijd encrypted. Bij een Factory Reset wordt de key weggegooid. Al de data op jouw gsm wordt op dat moment waardeloos.

WhatsApp kan backuppen naar iCloud, maar als dat weg is is dat ook weg: https://support.apple.com...files-mmae56ea1ca5/icloud

Recovery van Messenger is gemakkelijker, dat staat namelijk in jouw Facebook geschiedenis, mits natuurlijk toegang tot jouw FB account.

Ieder bedrijf dat 'services' aanbied is geld weggegooid.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1