Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel wat spelletjes en mijn huidige PC (+/- 5 jaar oud) is wel aan vervanging toe.
Ik ga ook overstappen van Windows 10 naar Ubuntu. Met de meeste spellen lijkt het dat ik daar best terecht kan tegenwoordig. Qua programmeer werkzaamheden doe ik dat namelijk ook op mijn laptop al.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Dell 4k scherm. Die is prima voor wat ik er mee doe. Mogelijk dat ik in de toekomst nog een 144Hz scherm als 2de neem. pricewatch: Dell P2715Q Zilver, Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben volgens mij al een heel eind.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor de underdog (AMD). Een wat kleinere behuizing vind ik ook wel belangrijk, vandaar de Mini.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat naast me, dus stilte is wel belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag nog even nalopen of het allemaal wel compatible is en of het past.
Bedankt!
Ik speel wat spelletjes en mijn huidige PC (+/- 5 jaar oud) is wel aan vervanging toe.
Ik ga ook overstappen van Windows 10 naar Ubuntu. Met de meeste spellen lijkt het dat ik daar best terecht kan tegenwoordig. Qua programmeer werkzaamheden doe ik dat namelijk ook op mijn laptop al.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Dell 4k scherm. Die is prima voor wat ik er mee doe. Mogelijk dat ik in de toekomst nog een 144Hz scherm als 2de neem. pricewatch: Dell P2715Q Zilver, Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben volgens mij al een heel eind.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor de underdog (AMD). Een wat kleinere behuizing vind ik ook wel belangrijk, vandaar de Mini.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat naast me, dus stilte is wel belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag nog even nalopen of het allemaal wel compatible is en of het past.
Bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 325,- | € 325,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C Mini | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,45 | € 90,45 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,- | € 100,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 933,30 | ||