Hallo Tweaker,
ik heb van mijn vriendin een mechanisch toetsenbord voor kerst gekregen ! heel tof en blij mee.
Echter dit toetsenbord heeft geen deticated media toetsen, je moet de FN toets gebruiken in combinatie met de F toetsen om media te bedienen. Nu is mijn vraag kan dit ook omgedraaid worden.
Dus dat media toetsen werken zonder de FN toets en de F toetsen de FN toets nodig zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro 64 bit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google, echter vind ik daar alleen topics met betrekking tot laptops die de functie kunnen wisselen in de BIOS dus niet echt behulpzaam voor mij
ik heb van mijn vriendin een mechanisch toetsenbord voor kerst gekregen ! heel tof en blij mee.
Echter dit toetsenbord heeft geen deticated media toetsen, je moet de FN toets gebruiken in combinatie met de F toetsen om media te bedienen. Nu is mijn vraag kan dit ook omgedraaid worden.
Dus dat media toetsen werken zonder de FN toets en de F toetsen de FN toets nodig zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro 64 bit
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-6700K Boxed | € 302,- | € 302,- |
1 | Moederborden | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 238,37 | € 238,37 |
1 | Toetsenborden | HyperX Alloy FPS (Cherry MX-Brown) US | € 76,04 | € 76,04 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 616,41 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google, echter vind ik daar alleen topics met betrekking tot laptops die de functie kunnen wisselen in de BIOS dus niet echt behulpzaam voor mij