Ik heb dus een Matrox G400MAX en daar ben ik heel blij mee
Goed kaartje enzo.
Nu zie ik hier zo onderhand wat postjes over divx kijken via je TV-OUT op je tv scherm, dat lijkt mij dus ook wel heel leuk om te gaan doen, vooral omdat een tv toch wat groter is dan...
Maar...Bij m'n Matrox die toch TV-Out moet hebben volgens de doos/handleiding/site zit zo'n kabeltje met aan de ene kant een monitoraansluiting (duh!) en aan de andere kant een ps/2-achtig iets...wat moet ik daar mee? Is daar een verloopje voor naar SCART of coax ofzo???
En kan ik, stel dat ik dan een werkende kabel heb, die ook op de 2e aansluiting van m'n Dualhead dingus doen en de tv als 2e monitor gebruiken???
Goed kaartje enzo.Nu zie ik hier zo onderhand wat postjes over divx kijken via je TV-OUT op je tv scherm, dat lijkt mij dus ook wel heel leuk om te gaan doen, vooral omdat een tv toch wat groter is dan...
Maar...Bij m'n Matrox die toch TV-Out moet hebben volgens de doos/handleiding/site zit zo'n kabeltje met aan de ene kant een monitoraansluiting (duh!) en aan de andere kant een ps/2-achtig iets...wat moet ik daar mee? Is daar een verloopje voor naar SCART of coax ofzo???
En kan ik, stel dat ik dan een werkende kabel heb, die ook op de 2e aansluiting van m'n Dualhead dingus doen en de tv als 2e monitor gebruiken???