Goedemiddag,
Ik heb een vraag over het volgende, ik gebruik af en toe mijn laptop om films/series via mijn TV te kijken (via een HDMI kabel). Alleen sinds ik deze laptop heb aangeschaft (juli dit jaar), en dus aan mijn TV koppel (oudere Philips) krijg ik regelmatig een zwart knipperend beeld op mijn TV, zie hier (kijk vanaf 00:10)
Het ligt zeker niet aan de HDMI kabel want dan heb ik al geprobeerd. Heeft iemand hier ervaring mee? Waar kan dit aan liggen of hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb namelijk zelf geen flauw idee.
PS: het is deze laptop: HP PAVILION 15-CS1855ND (helemaal up to date dus ook de videokaart)
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag over het volgende, ik gebruik af en toe mijn laptop om films/series via mijn TV te kijken (via een HDMI kabel). Alleen sinds ik deze laptop heb aangeschaft (juli dit jaar), en dus aan mijn TV koppel (oudere Philips) krijg ik regelmatig een zwart knipperend beeld op mijn TV, zie hier (kijk vanaf 00:10)
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeLaptop via HDMI naar TV knipperend scherm
PS: het is deze laptop: HP PAVILION 15-CS1855ND (helemaal up to date dus ook de videokaart)
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door wessbundy op 27-12-2019 16:48 ]