Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem gamen op 1080p, denk dan vooral aan simulatie games, ETS2 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600 (richtprijs)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige PC. Er zit genoeg opslag ruimte in, kon de specifieke schijven niet vinden. Ik heb geen idee wat nog Uptodate is deze dagen van mijn huidige pc?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Waarschijnlijk een nieuwe processor (met betrekking tot de processor gok ik ook op een nieuw moederbord), misschien dat een 2de 970 ernaast genoeg is. Het liefst heb ik een nieuwe grafische kaart in plaats van mijn huidige 970.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wens/eis voor mijn upgrade moet worden dat ik ETS2(Euro Truck Simulator 2) redelijk zwaar gemod (PRO Mods + grafische mods) op 144fps kunnen spelen. daarnaast ook de nieuwe grote spellen zoals COD: MW (Call Of Duty Modern Warfare) op een hoog fps kunnen spelen, maar daarin kan je al veel halen als je met mindere kwaliteit speelt
Ga je overklokken?
Kan, hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
de beste Bang for my Buck, ik dacht dat mijn huidige systeem nog steeds genoeg zou zijn voor ETS2 modded maar dat is helaas niet meer zo, ik haal soms tot zelden de 40/50 fps
Ik wil met dit systeem gamen op 1080p, denk dan vooral aan simulatie games, ETS2 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600 (richtprijs)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige PC. Er zit genoeg opslag ruimte in, kon de specifieke schijven niet vinden. Ik heb geen idee wat nog Uptodate is deze dagen van mijn huidige pc?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6500 Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Moederborden | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 576,42 | € 576,42 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 55,05 | € 55,05 |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13R | € 43,90 | € 43,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX1200i | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.139,37 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Waarschijnlijk een nieuwe processor (met betrekking tot de processor gok ik ook op een nieuw moederbord), misschien dat een 2de 970 ernaast genoeg is. Het liefst heb ik een nieuwe grafische kaart in plaats van mijn huidige 970.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wens/eis voor mijn upgrade moet worden dat ik ETS2(Euro Truck Simulator 2) redelijk zwaar gemod (PRO Mods + grafische mods) op 144fps kunnen spelen. daarnaast ook de nieuwe grote spellen zoals COD: MW (Call Of Duty Modern Warfare) op een hoog fps kunnen spelen, maar daarin kan je al veel halen als je met mindere kwaliteit speelt
Ga je overklokken?
Kan, hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
de beste Bang for my Buck, ik dacht dat mijn huidige systeem nog steeds genoeg zou zijn voor ETS2 modded maar dat is helaas niet meer zo, ik haal soms tot zelden de 40/50 fps
[ Voor 3% gewijzigd door Fabianoniem op 27-12-2019 15:31 . Reden: Ik dacht dat ik alles al had vermeld, misschien niet duidelijk genoeg genoteerd. ]