Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyDeMan1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-02-2024
Hoi,

Sinds vorige week heb ik mijn Samsung Galaxy S9+ ingeruild voor een iPhone 11. Tot nu toe totaal geen spijt ervan; het is een super ervaring.

Toen ik mijn Samsung Galaxy S9+ nog had, maakte ik gebruik van een draadloze oplader (namelijk deze: klik).

Je voelt natuurlijk nu mijn vraag wel aankomen, kan ik mijn iPhone ook met deze oplader weer opladen? Zelf heb ik het nog niet geprobeerd omdat ik bang ben dat het effecten kan hebben op mijn iPhone batterij (ik wil deze natuurlijk zolang mogelijk in goede staat houden :P).

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het verstandig om dit wel of niet te doen? Hoeveel impact kan dit hebben op mijn iPhone batterij?

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en daarom mij kan helpen. Many thanks in advance! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je de website had gelezen waar je naar hebt gelinkt, had je kunnen zien dat dit gewoon gaat werken ;) Daarnaast is er al de nodige ervaringen hier te vinden met betrekking tot draadloos laden, waar je ook een antwoord op je vragen kunt vinden. Dit topic gaat dan ook op slot.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan mag je een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat je zelf al hebt gezocht en gevonden :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.