Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderdoor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-01 11:44
Beste mensen,

Hoe kunnen mijn kinderen op 2 switches samen in game spelen. Op tv reclame van Nintendo zag ik ook 2 switches mensen samen spelen op 1 game.

Dus ik heb 2 switches en 2 dezelfde game gekocht Kurby en Pokemon Go (alleen vechten tegen elkaar en niet samen zijn in de game zelf)

2 switches heb ik ook gekoppeld aan elkaar, ze willen graag op eigen switches samen spelen, maar ik kom er maar niet uit. Ligt het misschien aan het spel ? Welke spellen is dit dan wel mogelijk ?

op de achterkant van het hoesje staat 1-2 spelers getypt in groot lettergrootte, gelijk ernaast 1-2 in klein lettergrootte
moet dat dan 2-2 zijn? of zo

alvast bedankt,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 13:20
Je hebt bij veel games een multiplayer optie waarbij je kan kiezen voor multiplayer op meerdere systemen in plaats van lokaal. Niet iedere game is daarvoor geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderdoor
sunflame schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:15:
Je hebt bij veel games een multiplayer optie waarbij je kan kiezen voor multiplayer op meerdere systemen in plaats van lokaal. Niet iedere game is daarvoor geschikt.
Ok dat is jammer, ik vind het wel heel erg beknopt hoe het is aangeven op de achterkant van het hoesje.

er staat letterlijk 2 spelers lokaal en 2 spelers online. Dus met dit bedoelen ze eigenlijk dan, alleen vechten met elkaar en niet samen lopen door de velden.

Nu moet ik mijn dochters teleurstellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 13:20
Ik weet dat je het bijvoorbeeld met Mario Tennis en Mario Kart wel kunt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:10
Kirby kan je co-op doen zover ik kan vinden. ( 2 spelers tegen 2 computer ) Local zou moeten kunnen.

YouTube: Kirby Star Allies - 2 Player Co-Op! - Nintendo Switch Gameplay Walkt...
https://gamefaqs.gamespot...-nintendo-switch/76430162

Pokemon go is een ander verhaal.
https://www.gamespew.com/...n-two-player-couch-co-op/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderdoor
Ja co-op werkt alleen op 1 switch, co-op werkt niet zo goed met dit spel, want de 2de is meer een bij speler en alles is meer gericht op player 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderdoor
Heb denk ik een spel gevonden waar ze samen kunnen spelen luigi mansion 3, dat hoop ik tenminste.

Mario kart en tennis hebben ze zo vaak gespeeld op WII U dat ze op switch niet willen spelen. switches waren namelijk kerst kado voor hun. Nu moeten ze wachten tot de volgende feestdag wat ze nieuwe spel kunnen uitkiezen. genoeg tijd om te sparen. 2 spellen oeffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:47
onderdoor schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:54:
Heb denk ik een spel gevonden waar ze samen kunnen spelen luigi mansion 3, dat hoop ik tenminste.

Mario kart en tennis hebben ze zo vaak gespeeld op WII U dat ze op switch niet willen spelen. switches waren namelijk kerst kado voor hun. Nu moeten ze wachten tot de volgende feestdag wat ze nieuwe spel kunnen uitkiezen. genoeg tijd om te sparen. 2 spellen oeffff
Dat kan inderdaad, maar wel nadat beide spelers een bepaalde character hebben vrijgespeeld in het verhaal. Dat gaat vrij snel maar dat is wel belangrijk dus.

Daarnaast uiteraard 2 exemplaren van de game nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 21:53
Luigi' s mansion is ook Coop , mijn zoontjes zitten het nu te spelen. Ze moeten wel eerst de optie vrijspelen, maar dat is een uurtje gebeurd.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:58
Beste @onderdoor, ik sluit dit topic aangezien je je vraag ook al had gesteld in het algemene Switch topic, en het is niet logisch om dezelfde discussie/vraag in twee draadjes te moeten voeren/volgen. Zie ook Het algemeen beleid :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.