Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-12-2019
sinds afgelopen weekend ter vervanging van mijn nexus 5x deze 1 1/2 maand oude mi a3 64gb grijs tweedehands voor een redelijke kunnen kopen met garantie van alternate.be

de eerste 2 dagen had ik geen tijd voor hem in te stellen enz

toen verbruikte de batterij 1 of 2% op een nacht zag ik ( november uodate )

sinds maandag heb ik alles ingesteld en ook de december update erop gezet

de afgelopen 2 nachten in stand by

15 % op 8u
12 % op 8u

wifi enz.. staat uit

GRAAG HAD IK WAT REACTIES GEHAD DAT ANDERE GEBRUIKERS DIT OOK HEBBEN ?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een redelijk normale drain met apps die op de achtergrond draaien enzovoorts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:37
GRAAG IN HET VERVOLG GEEN CAPSLOCK GEBRUIKEN. Komt nogal schreeuwerig over naar mensen die je willen helpen ;)

Ik heb zelf geen Andoid, maar in het intstellingen menu moet toch ergens staan welke app of actie energie verbruikt heeft in de laatste X aantal uren. Wat zegt het daar?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
Dit vind ik ik van niet mijn oude nexus 5 x op een hele nacht in stand by 2% maar ?

[ Voor 70% gewijzigd door Microkid op 27-12-2019 09:55 . Reden: ont-capped ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
sorry voor hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
zal dadelijk screenshots posten hiervan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:37
De etikette op tweakers is trouwens ook om binnen de 24u geen meerdere posts achter elkaar te maken. Als je iets wil toevoegen aan je post, dan kan je rechts bovenaan de knop 'Wijzig' gebruiken om je post aan te passen :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:02
Je hebt de telefoon ingesteld geef je aan. ( dit klinkt als meer apps, dus meer achtergrond drain )
Daarnaast kan een update inderdaad meer drain veroorzaken. Maar dit klinkt niet echt als heel er veel maar vrij normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet welke mod de titel heeft aangepast maar dat is fout. Mi A3 batterijverbruik. De 5x is zijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
telefoon ingesteld in gebruik sinds maandagavond

op mijn oude nexus 5x staan de zelfde apps als op mijn mi a3 nu

sorry kan gen fotos toevoegen zie ik hier

67% na laatste volledige oplading 19u geleden
scherm 33min 1%
mobiel stand by 1%
inactieve display 1%

schermgebruik 33 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
beste intelligo

dit topic gaat zeker over de mi a3

het hoge batterijverbruik gaat over mijn nieuwe mi a3 de nexus 5x haal ik aan als vergelijking met dezelfde apps erop met minder verbruik op een nacht

ook zie ik trouwens net dat de mi 9t een battery drain topic heeft hier op tweakers na een update

[ Voor 14% gewijzigd door rody v op 27-12-2019 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:02
rody v schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:10:
beste intelligo

het hoge batterijverbruik gaat over mijn nieuwe mi a3 de nexus 5x haal ik aan als vergelijking met dezelfde apps erop met minder verbruik op een nacht

ook zie ik trouwens net dat de mi 9t een battery drain topic heeft hier op tweakers na een update
Appels met Peren vergelijken.

Daarnaast geef je al aan dat er een topic over is. Als je zoekt op mi a3 battery drain dan lijkt het bij meerdere mensen te gebeuren.

Er is helaas niet veel aan te doen, dan wachten op een fix vanuit de fabrikant. ( en melden bij de fabrikant/forum van fabrikant )

[ Voor 3% gewijzigd door corporalnl op 27-12-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rody v schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:10:
beste intelligo

Dat klopt Rody - maar een moderator had je titel aangepast naar "Nexus 5x batterijverbruik", vandaar mijn opmerking. Inmiddels heeft hij/zij het aangepast naar Xiaomi Mi A3 batterijverbruik" dus is mijn opmerking niet meer aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
ok dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rody v
de meningen zijn verdeeld op internet de ene wel de andere niet

op xda developers heeft de ene ook maar 2% lees ik
en de ander weer 12%

heb een paar dingen veranderd nu in ontwikkelaar opties die op ander sites heb gezien als mogelijke oplossing

hoop wel nog op paar ander mi a3 gebruikers hun ervaringen hier te zien wat hun verbruik is qwa aantal uren geleden volledig opgeladen en hoelang schermgebruik is dan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je voor ervaringen beter in het Mi A3-topic terecht kan :) Zoek daar eens en kijk of je iets kan vinden. Ook in reviews moet je wel iets kunnen vinden over de normale schermtijd. Het lijkt me daarnaast wel duidelijk dat je last hebt van een drain, want de mate waarin je je accuduur terugloopt, is niet normaal.

Overigens, graag de editknop gebruiken in plaats van meerdere keren op rij te posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:38

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

rody v schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:22:
de meningen zijn verdeeld op internet de ene wel de andere niet

op xda developers heeft de ene ook maar 2% lees ik
en de ander weer 12%

heb een paar dingen veranderd nu in ontwikkelaar opties die op ander sites heb gezien als mogelijke oplossing

hoop wel nog op paar ander mi a3 gebruikers hun ervaringen hier te zien wat hun verbruik is qwa aantal uren geleden volledig opgeladen en hoelang schermgebruik is dan
Wat het belangrijkste vaak is ook welke apps er op staan en welke eventueel op de achtergrond gebruik mogen maken van het systeem.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1