Hoi Tweakers,
Ik heb een redelijk groot probleem met mijn iPhone 11 Pro Max (64GB)
Ik was een beetje aan het klooien met de indeling van mijn control center en drukte daarna een paar keer op de WiFi knop (in het control center), dus 'disconnecting nearby WiFi until tomorrow'...
Wat nu dus het probleem is, is dat mijn WiFi wel verbind (in de settings app, kan zelfs m'n router 192.168.1.1 bereiken) maar ook na het klikken van het WiFi icoontje in het control center blijft mijn apparaat denken dat hij tot morgen gedisconnect moet blijven. Dus ook al is het icoontje in control center blauw, er is geen wifi icoontje rechtsbovenin.
(Ik ga er van uit dat hij dat denkt, zou niet weten welke andere logische verklaring erachter zou zitten)
Zie filmpje: YouTube: Problem (nearby) WiFi
Wat ik al heb geprobeerd:
Reset network settings
Apparaat gereboot
WiFi aan/uit en Vliegtuigstand aan/uit
WiFi vergeten/opnieuw verboden
Ik denk dat dit wel een erg goeie bug is, heb het nog niet eerder gezien...
Iemand die het eerder heeft meegemaakt? Of zal ik dan 'tomorrow' afwachten?
Ik heb een redelijk groot probleem met mijn iPhone 11 Pro Max (64GB)
Ik was een beetje aan het klooien met de indeling van mijn control center en drukte daarna een paar keer op de WiFi knop (in het control center), dus 'disconnecting nearby WiFi until tomorrow'...
Wat nu dus het probleem is, is dat mijn WiFi wel verbind (in de settings app, kan zelfs m'n router 192.168.1.1 bereiken) maar ook na het klikken van het WiFi icoontje in het control center blijft mijn apparaat denken dat hij tot morgen gedisconnect moet blijven. Dus ook al is het icoontje in control center blauw, er is geen wifi icoontje rechtsbovenin.
(Ik ga er van uit dat hij dat denkt, zou niet weten welke andere logische verklaring erachter zou zitten)
Zie filmpje: YouTube: Problem (nearby) WiFi
Wat ik al heb geprobeerd:
Reset network settings
Apparaat gereboot
WiFi aan/uit en Vliegtuigstand aan/uit
WiFi vergeten/opnieuw verboden
Ik denk dat dit wel een erg goeie bug is, heb het nog niet eerder gezien...
Iemand die het eerder heeft meegemaakt? Of zal ik dan 'tomorrow' afwachten?
[ Voor 6% gewijzigd door d22wth op 27-12-2019 02:19 ]
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾