Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag soepel willen gamen op 144hz, 1080p (liever 1440p) met games als Modern Warfare. Daarnaast ga ik binnenkort een Oculus rift S aanschaffen voor VR-gaming. Tot slot heb ik photoshop als hobby.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro (exclusief monitor/muis/keyboard). Voor een 144hz monitor dacht ik aan een budged van 300 euro. Voor de gehele setup dus onder 1500 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe de PC eruit ziet maakt niet uit. Het geluidsniveau van de PC mag niet storend zijn.
Ga je overklokken?
Misschien dat ik mij deze kerstvakantie daar in ga verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Zelf had ik al een build gemaakt door componenten van andere builds te combineren:
Ik vroeg me af of de build nog iets mist en of er nog dingen veranderd kunnen worden voor een betere prestatie (met een vergelijkbare prijs).
Daarnaast had ik in gedachten voor een monitor: https://tweakers.net/pric...n-ag241qx-rood-zwart.html
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik zou graag soepel willen gamen op 144hz, 1080p (liever 1440p) met games als Modern Warfare. Daarnaast ga ik binnenkort een Oculus rift S aanschaffen voor VR-gaming. Tot slot heb ik photoshop als hobby.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro (exclusief monitor/muis/keyboard). Voor een 144hz monitor dacht ik aan een budged van 300 euro. Voor de gehele setup dus onder 1500 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe de PC eruit ziet maakt niet uit. Het geluidsniveau van de PC mag niet storend zijn.
Ga je overklokken?
Misschien dat ik mij deze kerstvakantie daar in ga verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Zelf had ik al een build gemaakt door componenten van andere builds te combineren:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 110,90 | € 110,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 447,49 | € 447,49 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 48,08 | € 48,08 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,45 | € 90,45 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 108,58 | € 108,58 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.176,- | ||
Ik vroeg me af of de build nog iets mist en of er nog dingen veranderd kunnen worden voor een betere prestatie (met een vergelijkbare prijs).
Daarnaast had ik in gedachten voor een monitor: https://tweakers.net/pric...n-ag241qx-rood-zwart.html
Alvast bedankt voor de hulp!