Hallo allemaal ik ben nieuw hier en wil voor het eerst een pc bouwen alleen heb ik weinig ervaring hiermee en graag zou ik wat hulp willen krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze pc voornamelijk gaan gaan gamen o.a. Mmorpg (denk black desert online etc), planetfall en zou er graag een tijd mee door kunnen gaan de komende jaren
Wat mag het systeem gaan kosten?
ronde de €750 zonder os systeem meegerekend. Verzenkosten geen groot probleem zolang het niet boven de €30 word
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog geen componnenten gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk aan een cpu, moederbord, grafische kaart, intern geheugen, ssd, voeding en natuurlijk een case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een beetje rondgekeken en door mijn beperkte kennis heb ik nu een voorkeur voor intel maar als er betere mogelijkheden zijn voor mijn doeleinden hoor ik deze graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst wil ik niet een te grote set up hebben of snel te heet wordend verder heb ik nog weinig ervaring en lijkt het mij handiger om jullie ideeën aan te horen.
Ga je overklokken?
graag zou ik de mogelijkheid hebben tot overklokken maar is niet een harde vereiste.
Wat verwacht je van ons?[i]
wat ik graag van u verwacht is of u verbeter punten heeft voor mijn bouw die ik heb samengesteld en waar ik op moet letten in de toekomst voor het bouwen van een pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze pc voornamelijk gaan gaan gamen o.a. Mmorpg (denk black desert online etc), planetfall en zou er graag een tijd mee door kunnen gaan de komende jaren
Wat mag het systeem gaan kosten?
ronde de €750 zonder os systeem meegerekend. Verzenkosten geen groot probleem zolang het niet boven de €30 word
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog geen componnenten gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk aan een cpu, moederbord, grafische kaart, intern geheugen, ssd, voeding en natuurlijk een case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een beetje rondgekeken en door mijn beperkte kennis heb ik nu een voorkeur voor intel maar als er betere mogelijkheden zijn voor mijn doeleinden hoor ik deze graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst wil ik niet een te grote set up hebben of snel te heet wordend verder heb ik nog weinig ervaring en lijkt het mij handiger om jullie ideeën aan te horen.
Ga je overklokken?
graag zou ik de mogelijkheid hebben tot overklokken maar is niet een harde vereiste.
Wat verwacht je van ons?[i]
wat ik graag van u verwacht is of u verbeter punten heeft voor mijn bouw die ik heb samengesteld en waar ik op moet letten in de toekomst voor het bouwen van een pc
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | intel i5 9600k | € 220,50 | € 220,50 |
| 1 | Moederborden | asus prime z309-p | €109,90 | € 109,90 |
| 1 | Videokaarten | Gtx 1050 ti 4g | € 150,05 | € 150,05 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon vg5w | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair vengeance lpx cmk16gx4m2b3200c16 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte b700h | € 49,00 | € 49,00 |
| 1 | Solid state drives | samsung 860 qvo 1tb | € 96,00 | € 96,00 |
| Totaal | € 730,30 | |||