Mijn vraag:
Beste Lezers,
APPS/LINKS op Bureaublad, Taakbalk en Start werken niet meer.
en
ik krijg als ik iets klik de melding:
"Aan dit bestand is geen app gekoppeld waarmee deze actie kan worden uitgevoerd.
Installeer een app
of,
als deze al is geïnstalleerd, maak een koppeling op de pagina Instellingen voor
standaard-apps"
Aangezien eerst alles werkte lijkt de oorzaak/oplossing in de tweede zinshelft te liggen.
Ik heb het (juiste?) menu voor standaard-apps gevonden, maar daar vind ik voor mij als
pc/software leek geen voor de hand liggende oplossing.
Als mogelijk oorzaak nog het volgende. Wellicht komt het doordat ik in '360 Total Security'
bij 'Speedup' zelf iets te enthousiast in 'Manual' heb gewijzigd? Maar zou niet meer weten
wat!?
Als ik naar de directory van de apps/programma's ga starten ze vanuit daar wel op.
Iemand enige tips/suggestie hoe ik het probleem oplos?
Relevante software en hardware die ik gebruik (even uit mijn hoofd, de systeeminfo
link/app werkt ook niet meer):
Windows 10 Home...64 Bit
pc Shuttle met i5 processor (?)
Bij voorbaat dank voor hulp/reacties
Wens u alleen ook fijne jaarwisseling & beste wensen (geen pc sores ;-) ) voor 2020!

m.v.g.
Alex
Beste Lezers,
APPS/LINKS op Bureaublad, Taakbalk en Start werken niet meer.
en
ik krijg als ik iets klik de melding:
"Aan dit bestand is geen app gekoppeld waarmee deze actie kan worden uitgevoerd.
Installeer een app
of,
als deze al is geïnstalleerd, maak een koppeling op de pagina Instellingen voor
standaard-apps"
Aangezien eerst alles werkte lijkt de oorzaak/oplossing in de tweede zinshelft te liggen.
Ik heb het (juiste?) menu voor standaard-apps gevonden, maar daar vind ik voor mij als
pc/software leek geen voor de hand liggende oplossing.
Als mogelijk oorzaak nog het volgende. Wellicht komt het doordat ik in '360 Total Security'
bij 'Speedup' zelf iets te enthousiast in 'Manual' heb gewijzigd? Maar zou niet meer weten
wat!?
Als ik naar de directory van de apps/programma's ga starten ze vanuit daar wel op.
Iemand enige tips/suggestie hoe ik het probleem oplos?
Relevante software en hardware die ik gebruik (even uit mijn hoofd, de systeeminfo
link/app werkt ook niet meer):
Windows 10 Home...64 Bit
pc Shuttle met i5 processor (?)
Bij voorbaat dank voor hulp/reacties
Wens u alleen ook fijne jaarwisseling & beste wensen (geen pc sores ;-) ) voor 2020!
m.v.g.
Alex
[ Voor 3% gewijzigd door alexrotterdam op 26-12-2019 21:23 ]