When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Als ik me niet vergis gaan er in het eerste model van de iMac SO-DIMM modules (notebook stijl) ipv standaard SDRAM modules. Welk model heeft ze?
Op de nieuwe lijn iMacs kan namelijk gewoon maximaal 1024MB aan PC100/PC133 modules, mits ze niet hoger dan 38mm zijn (wordt nadrukkelijk vermeld).
Op de nieuwe lijn iMacs kan namelijk gewoon maximaal 1024MB aan PC100/PC133 modules, mits ze niet hoger dan 38mm zijn (wordt nadrukkelijk vermeld).
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Niet het allereerste model, dacht ze. Maar ze zal 'm morgen meenemen, dus dan zien we wel. Techsupport on the spot, sorta. 
Bedankt!
Bedankt!
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Alle iMac revisies op de eerste na (233 rev A, hoewel heel misschien de B ook) kunnen gewoon SDRam aan. Vanaf pc100, maar trager is er toch niet te krijgen. De eerste (of eerste 2) iMacs hadden Powerbook geheugen nodig, wat kleiner en duurder is. Nu niet meer dus 
Ik wist eigenlijk niet dat er een maximale hoogte op zat. Maar then again, ik kocht mijn geheugen gewoon bij MacHouse in Woerden, waar ze het er ook gewoon in hebben gezet voor een prijs even hoog als merk-geheugen bij 'normale' winkeltjes.
Ik wist eigenlijk niet dat er een maximale hoogte op zat. Maar then again, ik kocht mijn geheugen gewoon bij MacHouse in Woerden, waar ze het er ook gewoon in hebben gezet voor een prijs even hoog als merk-geheugen bij 'normale' winkeltjes.
Peace is not simply the absence of war.