Ik zoek die speciale drivers zodat je spel doorzichtig word het is om wraak te nemen op een paar cheaters in CS dus ik ga kwaad met kwaad bestrijden
Duh , leer es te winnen op SKILL ipv deze zielige drivertjes te gebruiken
Verwijderd
wel beetje lame van je realcoyote. Volgens mij is dit een slappe smoes om zelf te beginnen met cheaten. Je maakt het alleen maar erger als dat het al is.
Ik ben niet lame ik ben al zeg ik het zelf best wel goed ik ben zelfs lid van een clan (en die motten geen cheaters) ik wil aleen weten wat andere mensen er zo leuk aan vinden.. en ofdat CS dan nog steeds zo leuk is het zelfde met aimbots ze zeggen dat ze niet bestaan maar ik geloof er af en toe niks van.
nogmaals het gaat aleen om studie doeleinden
nogmaals het gaat aleen om studie doeleinden
ALs je in een clan zit wil dat nog niet zeggen dat je goed ben!
Ik denk dat dit een lullig smoesje is om te gaan cheaten, en als je inderdaad de cheaters wil pesten,dan ben je net zo erg als hun
Ik denk dat dit een lullig smoesje is om te gaan cheaten, en als je inderdaad de cheaters wil pesten,dan ben je net zo erg als hun
HALLLOOOOO ik stel deze vraag niet om uitgejouwd te worden als je niks zinnigs te melden heb hou dan AUB je mond
ik moet gewoon die drivers hebben...klaar
maar laat maar zitten hoor ik vind ze zo ook wel
ik moet gewoon die drivers hebben...klaar
maar laat maar zitten hoor ik vind ze zo ook wel
realcoyote: ben jij toevallig naag Gameweekend XI geweest?
daar cheate ook zo'n lamer met die drivers in CS..
daar cheate ook zo'n lamer met die drivers in CS..
Je hoeft niet te winnen om de betere speler te zijn.
Ik weet niet hoe jij d'r overdenkt maar als iemand van mij alleen kan winnen door te cheaten - dan ben ik dus duidelijk de betere player.
Cheats vergallen de fun voor iedereen. Ook voor andere players die helemaal niet cheaten.
Denk je dat er ooit iemand nog respect voor je zal hebben als ze je zien cheaten? Ik weet niet in wat voor clan je zit maar ik zou maar uitkijken dat ze je d'r niet gewoon uitflikkeren hoor
... like you said.. die moeten geen cheaters.
Ik weet niet hoe jij d'r overdenkt maar als iemand van mij alleen kan winnen door te cheaten - dan ben ik dus duidelijk de betere player.
Cheats vergallen de fun voor iedereen. Ook voor andere players die helemaal niet cheaten.
Denk je dat er ooit iemand nog respect voor je zal hebben als ze je zien cheaten? Ik weet niet in wat voor clan je zit maar ik zou maar uitkijken dat ze je d'r niet gewoon uitflikkeren hoor
... like you said.. die moeten geen cheaters.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Koop een A3d 2.0 kaart met een sennheiser koptelefoon
dan heb je geen wallcheats nodig
dan heb je geen wallcheats nodig
daarom speel ik ook bijna niet meer in een LAN met luitjes die ik niet ken. Die massale 30 - 80 man LAN meetings enzo.. die hoeven voor mij echt niet meer.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Diamond Monstersound MX 300, kost je niet veel ook nog, Guillemot heeft er ook 1, maar die is weer een stuk duurder.
yeah, een geluidskaart met A3d2.0
je HOORD de COMPLETE map, echt alles van deuren tot voetstappen
met een beetje oefening kun je (in hl dan) met r_drawentities 0 spelen , je zien geen vijanden/ammo etc puur op geluid de players afschieten
heeft erg cool effect op lans
je HOORD de COMPLETE map, echt alles van deuren tot voetstappen
met een beetje oefening kun je (in hl dan) met r_drawentities 0 spelen , je zien geen vijanden/ammo etc puur op geluid de players afschieten
heeft erg cool effect op lans
Verwijderd
Op de asci site zie ik een heleboel soundcards staan, welke zou de beste kwaliteit hebben voor zo ongeveer onder de 200 gulden?? Ik zie bijvoorbeeld een Terratec Xlerate Pro, PCI Soundcard A3D 2.0, 4mb wavetable en 3D audio.........dat klinkt wel goed...die naam dan! Ik zie van diamond alleen een MX400..is dat de opvolger van de 300 waar jij het over heb? Welke zou er beter zijn? Terratec of Diamond? Van die diamond heb ik es iemand horen zeggen dat hij nogal wat van je cpu zou vergen?
Pfff...bij elke LAN cheaten er hartstikke veel mensen man 
Echt erg.. ik liep een rondje en ong. de helft van de lanners cheaten..dat noem ik pas zielig
Dat was bij die lanparty in Belgie M2
(of komt het omdat het belgen zijn
) --> voor de belgen.. is maar een geintje
Maar ik vond het wel zielig..

Echt erg.. ik liep een rondje en ong. de helft van de lanners cheaten..dat noem ik pas zielig

Dat was bij die lanparty in Belgie M2
(of komt het omdat het belgen zijn
) --> voor de belgen.. is maar een geintjeMaar ik vond het wel zielig..
heb ik niet meer :P
Bij A3D 2.0 zijn twee boxen toch genoeg hé?
Koptelefoon is het beste
en ja, a3d 2.0 VREET cpu power
en ja, a3d 2.0 VREET cpu power
Thus, over die MX400 kan ik niks zeggen, maar als ie A3D 2.0 ondersteund zal het wel goed zitten, mijn MX300 kost nog iets van 150 piek, echt geen geld, beter als de Live 1024 om te gamen naar mijn mening. En alle kaarten waar je A3D (of EAX) aanzet vreet CPU power...maar ja, je hebt er wel vrij veel voordeel van.
Hmm cheaten op LAN's is wel low...
Geef plz ff wat voorbeelden hoe men cheat... dus geen uitleg HOE het moet, maar meer wat de cheats doen...
Met CS ben ik gestopt omdat het begeef moment ongeloofwaardig werd of iem nou skills had of gewoon cheate
Geef plz ff wat voorbeelden hoe men cheat... dus geen uitleg HOE het moet, maar meer wat de cheats doen...
Met CS ben ik gestopt omdat het begeef moment ongeloofwaardig werd of iem nou skills had of gewoon cheate
ik heb wel wat cheats voor je tik eerst in de console sv_cheats 1 om de cheats toegangelijk te maken en dan tik je in:
impulse 101 - $16.000
givspaceweapon_awp - scherpsschuttergeweer
sv_aim - auto aim met scherpschuttersgeweer
gl_zmax[0-9999] - door muren heen zien en schieten;default is 3600
impulse 101 - $16.000
givspaceweapon_awp - scherpsschuttergeweer
sv_aim - auto aim met scherpschuttersgeweer
gl_zmax[0-9999] - door muren heen zien en schieten;default is 3600
Pagina: 1