Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaring mee Asus TUF z390 plus gaming (wi-fi)

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Holopeet
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-06 18:37
Ik heb dit moederbord gekozen vanwegens de wifi omdat ik geen kabel kan plaatsen in de kamer waar die staat.

Wat is jullie ervaring met dit moederbord? En hoe kan ik dingen in de bios in stellen ( misschien hele domme vraag) omdat ik niet meer zo in die wereld ben geweest en dat er heel veel dingen veranderd zijn door de tijd

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:20
Niet om onaardig te zijn maar ik zou zeggen download even de manual. Daar staat alles vast en zeker in.
Wij moeten voor het gros hetzelfde doen en om nou voor iemand anders de manual te lezen...

En als je niet weet hoe je in een bios moet komen denk ik niet dat je in een bios moet gaan lopen klooien.
Teveel instellingen waarvan je alleen waardes veranderd als je ook daadwerkelijk weet wat deze instellingen doen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis het stukje eigen inzet. Duik eens in de (gebruikers)reviews. Vast genoeg over te vinden. Daarnaast zijn er natuurlijk nog meer moederborden met WiFi. Vraag je af waarom.je specifiek deze wilt.

Dicht bij gebrek aan inzet.

Dit topic is gesloten.