WP: ME PUHZ-SW75YAA+EHST20D-VM2C2+ESP | EVSE: SmartEVSE v2 | PV: 11kWp Growatt
45 minuten lang 100W, dat zou je makkelijk moeten voelen als het door de kookplaat wordt verbruikt. Enige wat een inductieplaat kan doen als die uitstaat is de temperatuursensor checken.
Behalve de kookplaat zit er vanaf de meterkast verder helemaal niks op deze fase, maar het zou kunnen natuurlijk dat de perilex stiekem is doorgelust naar de koelkast die er naast staat.TommyboyNL schreef op donderdag 26 december 2019 @ 14:21:
Zeker weten dat dit je kookplaat is? Dit ziet er meer uit als het gedrag van een koelkast.
Ik zal er eens naar kijken binnenkort, bedankt voor de tip.
Gewoon lekker even de stekker van je koelkast er een uurtje uit trekken wanneer je de volgende piek verwacht. De spullen erin zullen echt niet instant bederven, en je hebt wel snel uitsluitsel.
Dat is iets wat niet (heel gemakkelijk) gaat, de stekker zit onder/achter de keukenkastjes...
Maar ik kan prima de kookgroep zekering in de meterkast even uitzetten en kijken wat de koelkast dan doet.
Wordt vervolgd...
Maar ik kan prima de kookgroep zekering in de meterkast even uitzetten en kijken wat de koelkast dan doet.
Wordt vervolgd...
Verwijderd
Heeft de koelkast niet gewoon een uitstand bij het lampje zitten?
Of de draaischijf naar 0. Of via een knopje uitzetbaar?
Of de draaischijf naar 0. Of via een knopje uitzetbaar?
Als je de koelkast flink kouder zet dan zou de interval tussen de pieken kleiner moeten worden omdat de koelkast vaker aan moet slaan. Misschien kan je er op die manier achter komen?
| MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |
Kookgroep uitzetten, koelkastdeur open doen, brand er geen licht, zit de koelkast op de kookgroep. Ei'tje toch
Ey!! Macarena \o/
Ik kan bevestigen dat het inderdaad om de koelkast gaat,
bedankt voor het meedenken
bedankt voor het meedenken
Pagina: 1