Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google Pixelbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en na wat gegoogle lijkt de Pixelbook Pro wel iets voor mij. Alleen kan ik er zo weinig over vinden en lijkt het bij ons in België/Nederland moeilijk verkrijgbaar. Ik vraag me af wat hier de reden voor is? Kan het problemen geven als je de Pixelbook in het buitenland aanschaft? Ik heb ook wat reviews bekeken en de Pixelbook lijkt toch best te scoren als je op zoek bent naar een Chromebook, iemand ook een idee waar ik dit dan het beste kan aanschaffen? Bedankt!

Alle reacties

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik neem aan dat je de Pixelbook Go bedoelt, aangezien de Pixelbook Pro niet bestaat. Het product is alleen in de Google Store te koop in de VS, Canada en VK. Of je moet zo'n importeur hebben zoals: https://www.chromeit.nl/a...pixelbook-go-m3-8gb-64gb/

De problemen die je gaat krijgen is: geen garantie, een andere stekker (vrij makkelijk op te lossen).

Je zou ook eens kunnen kijken naar de round-up hier:
reviews: Chromebooks van het afgelopen jaar - Meer kwaliteit om uit te kiezen

De vraag is ook: waarom heb je per se een Pixelbook nodig? Zou je niet voldoende hebben aan een van de chromebooks uit de round-up?

Verwijderd

Topicstarter
Oh bedankt die link ga ik even bekijken. Nee het hoeft niet persé een Pixelbook te zijn, maar ik denk dat deze erg goed met een stylus samen werkt, en dit is voor mij wel een voordeel. Ik heb een Surface Pro 7 overwogen maar deze werkt dan weer niet goed samen met Google.