TV of Monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibriboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik ben op zoek naar een TV of Monitor voor in mijn slaapkamer. Ik heb nu een Full HD 23 inch Led TV staan die ik al zo’n 10 jaar heb. 75% van de tijd game ik erop en 25% van de tijd wordt er gekeken naar voetbal en praatprogramma’s.

Nu wil ik graag wat advies over wat ik dan het beste kan nemen. Een TV of een Monitor? En welke zouden jullie aanbevelen? Merk, type, welke specs die moet hebben om goed te kunnen gamen etc.

De kijkafstand is zo’n 2 meter.

Mijn budget is tot €500.

[ Voor 23% gewijzigd door Ibriboy op 25-12-2019 22:20 ]

Beste antwoord (via FeaR op 01-05-2020 18:54)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

De template is er niet voor niets, op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet. Ons het zoekwerk laten doen is niet de bedoeling en in deze vorm ook niet te doen. Een budget noemen is één ding maar er zijn veel meer eigenschappen die je moet weten om hier een antwoord op te geven. Welke bron, welke resolutie, welk formaat, et cetera. In deze vorm wordt het een doelloos opsomtopic.

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 25-12-2019 22:26 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

De template is er niet voor niets, op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet. Ons het zoekwerk laten doen is niet de bedoeling en in deze vorm ook niet te doen. Een budget noemen is één ding maar er zijn veel meer eigenschappen die je moet weten om hier een antwoord op te geven. Welke bron, welke resolutie, welk formaat, et cetera. In deze vorm wordt het een doelloos opsomtopic.

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 25-12-2019 22:26 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.