Hey hey,
Kan ik via een mogelijkheid (welke dus?) mijn IKEA Tradfri verlichting, programmeren via Apple's "Opdrachten" app?
Ik had zelf het plan om dus een IKEA Tradfri Aan/Uit switch te halen, en deze bij mijn voordeur te monteren.
Aan = Aanwezig,
Uit = Afwezig.
En dat de App dus reageert dat als ik hem aan doe, hij dus een dagprogramma activeert/hervat?
Ik had in gedachten om diverse lampen en ander apparatuur aan en uit te laten gaan op bepaalde tijden, maar alleen als Switch = Aan.
Dus bijvoorbeeld
Pigs = true
repeat
wait(5)
play Function(1)
untill Pigs == false
function(1)
if Switch == 'Aan' then else return end
if Time >= 16:00 then
Lamp1Aan()
Lamp2Aaan()
end
Bovenstaande is Lua script, en dus ook de enige die ik kan.
Maar, wellicht kan zoiets dus ook in de Apple's Opdrachten-App gemaakt worden?
Ik krijg het zelf alleen niet voor elkaar ?_?
Hellup?
— Edit —
Ik kan trouwens ook niet via een Niet-WiFi (4G of 3G) via ‘Woning’ app niet mijn Ikea bedienen, terwijl dit volgens het internet wel moet kunnen?
Kan ik via een mogelijkheid (welke dus?) mijn IKEA Tradfri verlichting, programmeren via Apple's "Opdrachten" app?
Ik had zelf het plan om dus een IKEA Tradfri Aan/Uit switch te halen, en deze bij mijn voordeur te monteren.
Aan = Aanwezig,
Uit = Afwezig.
En dat de App dus reageert dat als ik hem aan doe, hij dus een dagprogramma activeert/hervat?
Ik had in gedachten om diverse lampen en ander apparatuur aan en uit te laten gaan op bepaalde tijden, maar alleen als Switch = Aan.
Dus bijvoorbeeld
Pigs = true
repeat
wait(5)
play Function(1)
untill Pigs == false
function(1)
if Switch == 'Aan' then else return end
if Time >= 16:00 then
Lamp1Aan()
Lamp2Aaan()
end
Bovenstaande is Lua script, en dus ook de enige die ik kan.
Maar, wellicht kan zoiets dus ook in de Apple's Opdrachten-App gemaakt worden?
Ik krijg het zelf alleen niet voor elkaar ?_?
Hellup?
— Edit —
Ik kan trouwens ook niet via een Niet-WiFi (4G of 3G) via ‘Woning’ app niet mijn Ikea bedienen, terwijl dit volgens het internet wel moet kunnen?
[ Voor 8% gewijzigd door AltTabKeys op 25-12-2019 21:09 ]
What a terrible day to have eyes!