Hallo,
Heb zojuist de laptop van mijn ouders weer opnieuw ingesteld.
De laptop een Lenovo G50, was erg traag, en ze kregen altijd al de twee onderstaande meldingen.
Dus alles er maar weer afgegooid en weer instellen.
Maar nu blijven de twee meldingen voorbij komen, ondanks dat ik al wel weer tig keer de update heb uitgevoerd en opnieuw heb opgestart
De meldingen:
- Uw hardware-instellingen zijn gewijzigd. Start uw computer opnieuw om de instellingen te laten ingaan
- Uw pc moet opnieuw worden opgestart om de configuratie van dit apparaat te voltooien: Pci Bus
Mijn vraag is, hoe krijg ik dit weg?
Dacht dus dat het na tig keer opnieuw opstarten en alles weer installeren wel weg zou gaan, maar helaas het blijft tevoorschijn komen.
Apparaat naam: DESKTOP-5UH6D81
Geheugen : 4 GB
Processor: AMD A8-6419 APU with AMD Radeon R5 Graphics 2 GHz
Alvast bedankt voor de hulp en fijne feestdagen
Heb zojuist de laptop van mijn ouders weer opnieuw ingesteld.
De laptop een Lenovo G50, was erg traag, en ze kregen altijd al de twee onderstaande meldingen.
Dus alles er maar weer afgegooid en weer instellen.
Maar nu blijven de twee meldingen voorbij komen, ondanks dat ik al wel weer tig keer de update heb uitgevoerd en opnieuw heb opgestart
De meldingen:
- Uw hardware-instellingen zijn gewijzigd. Start uw computer opnieuw om de instellingen te laten ingaan
- Uw pc moet opnieuw worden opgestart om de configuratie van dit apparaat te voltooien: Pci Bus
Mijn vraag is, hoe krijg ik dit weg?
Dacht dus dat het na tig keer opnieuw opstarten en alles weer installeren wel weg zou gaan, maar helaas het blijft tevoorschijn komen.
Apparaat naam: DESKTOP-5UH6D81
Geheugen : 4 GB
Processor: AMD A8-6419 APU with AMD Radeon R5 Graphics 2 GHz
Alvast bedankt voor de hulp en fijne feestdagen