Hoop dat jullie me kunnen helpen. Iemand suggesties?
Mijn suggestie is ten eerste wat meer informatie geven 
En ten tweede, is VPN wel toegestaan door Amazon Prime? Indien niet, dan zal dat misschien de reden zijn?
En ten tweede, is VPN wel toegestaan door Amazon Prime? Indien niet, dan zal dat misschien de reden zijn?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat heb je al op Google gevonden toen je zocht op 'amazon prime vpn'?
Cunning linguist.
Als je hulp verwacht, verwachten wij wat meer informatie.
Wat voor melding krijg je of hoe weet je dat er iets geblokkeerd wordt? Waarom gebruik je uberhaupt een VPN, want thuis is dat helemaal niet nodig.
Wat voor melding krijg je of hoe weet je dat er iets geblokkeerd wordt? Waarom gebruik je uberhaupt een VPN, want thuis is dat helemaal niet nodig.
Er staat dan dat mijn internet verbonden is met een vpn of een proxy en dat ik het uit moet schakelen.
Heb dit probleem niet met Netflix. En hoezo zou vpn thuis helemaal niet nodig dan?
Heb dit probleem niet met Netflix. En hoezo zou vpn thuis helemaal niet nodig dan?
Heb dit gevondenop google.
Gonna give it a try.
Ik hou jullie op de hoogte
For Android
1. If you are using the Amazon Prime application, restart it.
2. Restart the NordVPN app.
3. Set up NordVPN DNS addresses 103.86.96.100 and 103.86.99.100 on your device.
4. Restart your device.
Gonna give it a try.
Ik hou jullie op de hoogte
For Android
1. If you are using the Amazon Prime application, restart it.
2. Restart the NordVPN app.
3. Set up NordVPN DNS addresses 103.86.96.100 and 103.86.99.100 on your device.
4. Restart your device.
Probeer even wat meer info te verschaffen.
Waarom zou een VPN überhaupt toegestaan moeten worden vanuit zo'n CDN (Content Deliviry Network)?Nietdatikweet schreef op woensdag 25 december 2019 @ 20:49:
@anandus
Jazeker. Mischien dat iemand ander met nordvpn kan checken of het bij hem/haar lukt?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Niet dat ik het weet, maar als je ook niet zegt welk apparaat je gebruikt is het ook lastig helpen.
Op mijn Fire Stick zet ik mijn VPN gewoon uit, waarom zou je hem aan laten staan?
Op mijn Fire Stick zet ik mijn VPN gewoon uit, waarom zou je hem aan laten staan?
Ah, ik heb het probleem gevonden, denk ik.
VPN is niet toegestaan:
Je kan proberen de VPN op Nederland te zetten, msischien werkt het dan wel.
VPN is niet toegestaan:
Daarom is de VPN waarschijnlijk geblokkeerdAmazon zal technologieën gebruiken om uw geografische locatie te verifiëren. U mag geen technologie of techniek gebruiken om uw locatie te verbergen of te verhullen.
Je kan proberen de VPN op Nederland te zetten, msischien werkt het dan wel.
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 25-12-2019 21:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Al vlieg je rond op een 'Nimbus 2000'.... Waarom zou JIJ via een VPN een CDN moeten (kunnen) benaderen?Nietdatikweet schreef op woensdag 25 december 2019 @ 21:10:
Gebruik een Samsung s8 plus
@anandus Nou dat was over het algemeen wel bekend. Dan doen ze het een stuk beter dan Netflix. Jammer zou graag paar titels willen bekijken op amerikaanse amazon maar helaas
Nou, waarom denk je dat het wel nodig is? Als je denk dat je meer privacy krijgt, vraag je jezelf dan eerst af wie je meer vertrouwt: je internetprovider of je VPN provider? Bewaren ze echt geen logs of zeggen ze dat alleen om meer abonnementen te verkopen? Daarnaast maakt een VPN je internetverbinding trager, omdat al je verkeer eerst langs een derde partij moet. Enige use case die ik zie voor VPN providers is voor mensen die zelf thuis geen VPN server kunnen maken en veel gebruik maken van publieke wifi, in plaats van een 4G verbinding.Nietdatikweet schreef op woensdag 25 december 2019 @ 19:52:
Er staat dan dat mijn internet verbonden is met een vpn of een proxy en dat ik het uit moet schakelen.
Amazon Prime US: Connect to our US #4896-4919 servers
Van de nord vpn help pagina, misschien heb je er wat aan.
Van de nord vpn help pagina, misschien heb je er wat aan.
Dat lijkt me toch duidelijk? Hij wil een film bekijken die alleen in een ander werelddeel wordt aangeboden.wimmel_1 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 21:14:
[...]
Al vlieg je rond op een 'Nimbus 2000'.... Waarom zou JIJ via een VPN een CDN moeten (kunnen) benaderen?
De TS geeft wat weinig informatie, maar ik vind dat hij het nog netjes probeert op te lossen. Hij wil een film bekijken en daarvoor betalen. Maar als de aanbieders van content anno 2019 NOG niet door hebben dat je geen geografische beperkingen moet opleggen aan gebruikers, dan moet je niet raar opkijken als mensen hun films weer gewoon op illegale wijze gaan downloaden.
Er wordt meermaals om extra info gevraagd. Een beetje vooronderzoek win eigen inzet kan geen kwaad toch? Ik heb meerdere topics dicht zien gaan voor dit soort topic titels en openings posts.PhilipsFan schreef op woensdag 25 december 2019 @ 21:55:
[...]
Dat lijkt me toch duidelijk? Hij wil een film bekijken die alleen in een ander werelddeel wordt aangeboden.
De TS geeft wat weinig informatie, maar ik vind dat hij het nog netjes probeert op te lossen. Hij wil een film bekijken en daarvoor betalen. Maar als de aanbieders van content anno 2019 NOG niet door hebben dat je geen geografische beperkingen moet opleggen aan gebruikers, dan moet je niet raar opkijken als mensen hun films weer gewoon op illegale wijze gaan downloaden.
- Welke VPN provider?
- Met welke VPN server maakt ie verbinding?
- Welk protocol wordt er gebruikt? TCP of UDP?
- Verbinding via software VPN, Proxy of DNS?
- Op welk device model en typenummer?
- Wat is er zelf al geprobeerd om het op te lossen?
- Komt er een foutmelding naar voren?
- Werkt het op een ander device wel?
- Wat probeert men te kijken wat zonder VPN niet lukt/kan/mag?
[ Voor 9% gewijzigd door NeHoX op 25-12-2019 22:03 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Hij wil er voor betalen middels een, door de Content Verstrekkende partij, niet goedgekeurde leverancier. Daar kun je lang of kort over willen gaan discussiëren maar als iets niet verkocht wordt bij de Albert-Heijn en wel bij de Aldi dan mág je dat zelfde product daar nog steeds niet gaan stelen door bij de Lidl iets gelijkwaardigs in te gaan kopen voor minder geld....PhilipsFan schreef op woensdag 25 december 2019 @ 21:55:
[...]
Dat lijkt me toch duidelijk? Hij wil een film bekijken die alleen in een ander werelddeel wordt aangeboden.
Dat zeg ik dus, als een aanbieder zijn materiaal niet aanbiedt op een manier die gebruikers graag willen, dan moet die aanbieder niet raar opkijken als gebruikers het ergens anders gaan halen. Zo gebeurt dat overal.wimmel_1 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 22:00:
[...]
Hij wil er voor betalen middels een, door de Content Verstrekkende partij, niet goedgekeurde leverancier. Daar kun je lang of kort over willen gaan discussiëren maar als iets niet verkocht word bij de Albert-Heijn en wel bij de Aldi dan mág je dat product nog steeds niet gaan stelen door bij de Lidl iets gelijkwaardigs in te kopen....
Je zou denken dat aanbieders van films, series etc met zo'n enorme gratis concurrent zich wat minder arrogant zouden opstellen en gebruikers die wel willen betalen zoveel mogelijk in de watten leggen, maar kennelijk zit het verouderde businessmodel er nog veel te diep in. Tijd om nog wat films illegaal te downloaden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.