Mijn vraag:
Na de update naar 68.3.1 op mijn Windows 7 machine zijn alle gegevens (alle e-mails en de adreslijst, niet meer te zien). Nadat zonder resultaat de profiles.ini te hebben aangepast (de nieuwe regels weggecommentarieerd) heb ik een nieuwe versie (68.3.0) gedownload en geïnstalleerd. Maar nu krijg ik steeds de melding:
"U hebt een oudere versie van Thunderbird gestart, ...etc"
en daarrbij kan ik alleen maar afsluiten of een nieuw profiel aanmaken.
Als ik dat laatste doe en in de profile.ini mijn oude profiel als default zet blijft de melding "U hebt een oudere versie van Thunderbird gestart, ...etc" terugkomen.
Vervolgens heb ik de raadgevingen onder "meer informatie" gevolgd en de profielmanager opgestart, maar met de daar geboden mogelijkheden ben ik niet in staat om mijn oude profiel te voorschijn te krijgen. Inmiddels ziet mijn profiles.ini er als volgt uit:
[Profile1]
Name=default-release
IsRelative=1
Path=Profiles/v4rwkf9t.default-release
[Profile0]
Name=default
IsRelative=1
Path=Profiles/suyfisvw.default
Default=1
[General]
StartWithLastProfile=1
Version=2
[Profile2]
Name=default-release-1
IsRelative=1
Path=Profiles/r4ywa87s.default-release-1
Na de update naar 68.3.1 op mijn Windows 7 machine zijn alle gegevens (alle e-mails en de adreslijst, niet meer te zien). Nadat zonder resultaat de profiles.ini te hebben aangepast (de nieuwe regels weggecommentarieerd) heb ik een nieuwe versie (68.3.0) gedownload en geïnstalleerd. Maar nu krijg ik steeds de melding:
"U hebt een oudere versie van Thunderbird gestart, ...etc"
en daarrbij kan ik alleen maar afsluiten of een nieuw profiel aanmaken.
Als ik dat laatste doe en in de profile.ini mijn oude profiel als default zet blijft de melding "U hebt een oudere versie van Thunderbird gestart, ...etc" terugkomen.
Vervolgens heb ik de raadgevingen onder "meer informatie" gevolgd en de profielmanager opgestart, maar met de daar geboden mogelijkheden ben ik niet in staat om mijn oude profiel te voorschijn te krijgen. Inmiddels ziet mijn profiles.ini er als volgt uit:
[Profile1]
Name=default-release
IsRelative=1
Path=Profiles/v4rwkf9t.default-release
[Profile0]
Name=default
IsRelative=1
Path=Profiles/suyfisvw.default
Default=1
[General]
StartWithLastProfile=1
Version=2