Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
C64:
VICE ---> geluid + beeld + snelheid = GOED
CCS64 ---> geluid + beeld + snelheid = GOED
Amiga:
WinUAE --> Geluid + beeld + snelheid = GOED
Fellow (DOS) --> Geluid + beeld + snelheid = GOED
WinFellow ---> geen flauw idee, zou goed moeten zijn.
WinUAE vereist meer CPU dan Fellow (DOS) maar werkte wel beter omdat WinUAE de gehele Amiga 'nabootst' ..en Fellow alleen een "framwork" is om Amiga games te kunnen spelen. Bepaalde games werkten niet goed met Fellow (DOS) maar WEL met WinUAE.
WinFellow is de Windows versie van Fellow (duh) en zou ook wel goed moeten werken. Is een redelijk nieuwe emulator overigens.
SEGA GENESIS/MEGADRIVE:
Ben ff de naam kwijt van de meest gebruikte SEGA GN/MD emulators.. erhm het waren er 2 of 3 en ze werkten allemaal best goed. Sega begon al heel vroeg met rechtzaken tegen emulation sites dus ineens waren de Sega ROM sites verdwenen.
PC16/Turbo GFX:
MagicEngine werkt prima - moet je alleen wel registreren + dokken. Naja hoeft niet natuurlijk
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
PSX: ePSXe, evt VGS (Voor degene die het niet weten: Er is een FF9 UK Patch! Die ga ik meteen proberen
Snes: ZSNES of Snes9x, ZSNES werkt beter (op en p166
Callus
NeoRageX
Gencyst
en nog wat andere CPS2 emulatoren, ik hou me er met valgen mee bezig, als ik weer eens wat anders wil
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
IMO VisualboyAdvanceOp donderdag 02 augustus 2001 11:35 schreef brianpepejeans het volgende:
Welke emulator kan je het beste gebruiken voor de gba spellen f-zero en gt advance?
Ik weet niet hoe de modjes tegen Emulators aan kijken.
IMO is het gewoon Freeware (tenzij je er voor moet betalen uiteraard), maar ik zit er wel vaker naast met dat soort dingen ..... Helaas daarom geen linky!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
...
Verwijderd
Nou dan is meem een grote uitzondering op dit verhaalOp donderdag 02 augustus 2001 15:02 schreef tazzman het volgende:
De grote emulation sites hosten dan ook alleen de emulators ... nooit ROMS of BIOS-en o.i.d.
N64: Project 64
Gameboy color: Rew
GBA: VisualBoyAdvance
NeoGeo: NeoRageX
Arcade: MAME32, Impact, Raine, FinalBurn
Atari ST: STeem
Verwijderd
zet je scherm op 32bit, lees je ooit readme's?Op donderdag 02 augustus 2001 23:00 schreef brianpepejeans het volgende:
met visualboyadvance zie ik maar het halve scherm. Hebben meer hier last van?
Verwijderd
Die snes emulators zijn al bijna perfect..maar veel van die SNES emulators werkten niet goed dus daar ben ik nooit meer mee verder gegaan..
Ik wacht nog op een goeie MacOs7 emu voor de PC
Bestaat zoiets uberhaupt?
Verwijderd
Boycotadvance
Visual Gameboy(ik gebruik het meest-->ondersteunt zip bestanden)
DreamGBA (nu met joypad ondersteuning)
Snes->Zsnes
Megadrive->Gens
Neogeo-->NeoRageX
Arcade-->Mame
CPS1-->Callus
Pc-engine-->Magic engine
cyber011
Verwijderd
nee niet echt vaak. Kost veel tijd. Maar soms is het wel handig dus. RTFMOp donderdag 02 augustus 2001 23:02 schreef ds het volgende:
[..]
zet je scherm op 32bit, lees je ooit readme's?
Verwijderd
snes > zsnes
psx > bleem! amd
n64 > ultrahle en nemu
gba > nog niet
gbc > weet ik zo niet meer
sega 8bit > meka
sega 16bit > genecyst
dreamcast > dreamemu of zoiets
dat was het