Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 20:24
Nogmaals, wat een waardeloos forum is dit, waar een topic zogenaamd ineens verouderd is en 'op slot' moet omdat een moderatortje met een zwak ego zich weer verveeld o.i.d.
En bedankt voor het nodeloos aanzetten tot negatieve feedback in een forum waar een tijdloze titel voor non-stop extra database-entries zorgt.
Leuk geprobeerd, maar ik heb het weer gezien wat betreft tweakers.net's bizarre temporary mindset. Veel succes ermee, het zal nooit echt goed werken op deze manier.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En dan zijn er mensen die zeggen dat externaliseren niet een prima coping mechanisme is....

Goed, ietsje inhoudelijker: het gaat soms inderdaad om de leeftijd van een bericht, waardoor reageren niet veel zin meer heeft, zoals acm je ook al vertelde: ACM in ""Op dit item kan niet meer gereageerd worden.""

Soms gaat het bij sluiten om niet terzake doende (offtopic) reacties, of topic hijacks zoals de feedback die je hier hebt gekregen: teacher in "Pv terugveren en slimme meter"

Ga ik me nu weer verder vervelen... gelukkig was ik lekker een stukje aan het lezen.

[ Voor 62% gewijzigd door teacher op 24-12-2019 21:26 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.