Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (in 1080p) en videobewerken (voor nu in 1080p), met eventuele mogelijkheid uit te breiden naar 4K video-editing in de toekomst.
Doel is niet om de allernieuwste spellen op ultra of >1080p te spelen, maar om voorlopig wel een paar jaar vooruit te kunnen t.a.v. aanbevolen specificaties/soepele gameplay met fatsoenlijke settings (bijv. high op 1080p).
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 750 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie toegevoegde lijst: behuizing, mobo, CPU, GPU, werkgeheugen, PSU, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een voldoende krachtige en enigszins futureproof PC die zorgt voor een soepele game ervaring en vloeiende/snelle videobewerking/rendering.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Op- of aanmerkingen op onderstaande build met oog op waar het systeem voor gebruikt gaat worden. Zijn er dingen die ik over het hoofd heb gezien of nog op moet letten qua compatibility, BIOS-updates voor CPU ondersteuning etc.? Ik kom bijv. de Crucial Ballistix geheugen niet vinden in de QVL van het Mobo (https://www.asrock.com/MB/AMD/B450M%20Pro4/index.asp#Memory), maar ze worden wel samen geadviseerd in bijna alle recente BBGs.
Mijn voorstel
Alvast hartelijk bedankt voor alle feedback/het meedenken!
Gamen (in 1080p) en videobewerken (voor nu in 1080p), met eventuele mogelijkheid uit te breiden naar 4K video-editing in de toekomst.
Doel is niet om de allernieuwste spellen op ultra of >1080p te spelen, maar om voorlopig wel een paar jaar vooruit te kunnen t.a.v. aanbevolen specificaties/soepele gameplay met fatsoenlijke settings (bijv. high op 1080p).
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 750 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie toegevoegde lijst: behuizing, mobo, CPU, GPU, werkgeheugen, PSU, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een voldoende krachtige en enigszins futureproof PC die zorgt voor een soepele game ervaring en vloeiende/snelle videobewerking/rendering.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Op- of aanmerkingen op onderstaande build met oog op waar het systeem voor gebruikt gaat worden. Zijn er dingen die ik over het hoofd heb gezien of nog op moet letten qua compatibility, BIOS-updates voor CPU ondersteuning etc.? Ik kom bijv. de Crucial Ballistix geheugen niet vinden in de QVL van het Mobo (https://www.asrock.com/MB/AMD/B450M%20Pro4/index.asp#Memory), maar ze worden wel samen geadviseerd in bijna alle recente BBGs.
Mijn voorstel
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 171,- | € 171,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 254,- | € 254,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 62,90 | € 62,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 745,80 | ||
Alvast hartelijk bedankt voor alle feedback/het meedenken!
[ Voor 32% gewijzigd door Mhoogstraten op 29-12-2019 19:09 . Reden: Ingekort ]