Toon posts:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk dat ik heel veel e-mail adressen niet mag gebruiken als mijn e-mail adres op GoT en t.net. Ik heb bij beiden in mijn profiel mijn tweede of derde e-mail adres staan omdat mijn eerste niet wordt geaccepteerd (prive-domein), dan krijg ik een foutmelding dat het adres ongeldig is.... Kan een van de modjes mijn e-mail adres handmatig veranderen? Ik ga nl. binnenkort die andere adressen opzeggen...

Zo ja, ik stuur het adres wel per ICQ ofzo - ik hoef hem neem ik aan niet public te posten? :)

edit:
lekker veel typos weer

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh, het is zo dat je jezelf niet mag _reggen_ met een gratis dienst.

Als je echter geregged bent, mag je hem wel wijzigen naar een adres van een gratis dienst.

Dus, aangezien je geregged bent, zou je gewoon je mailadres naar van mijn part een hotmail-adres mogen aanpassen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Het emailadres wat je hebt ingevoerd bestaat zeer waarschijnlijk niet. Ga terug en vul een andere in. Ben je ervan overtuigd dat het wél bestaat, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net.
Het is geen gratis dienst, het is een mailadres van mijn prive-mailserver op mijn eigen subdomein...

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 02 augustus 2001 12:10 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Het is geen gratis dienst, het is een mailadres van mijn prive-mailserver op mijn eigen subdomein...
Aha. Hmz. dan vraag ik me af hoe die check op mailadres werkt, als jouw adres wel bestaat, maar het forum denkt dat dat niet zo is.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Dat vraag ik me dus ook af :P

Maarruhh, kunnen jullie dan kijken of het mogelijk is die check te veranderen of desnoods handmatig mijn e-mail adresje veranderen?

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
Handmatig veranderen kan je zelf toch doen :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee want dan krijg ik dus bovenstaande melding. En ik ben geen Femme dus ik kan die database waarschijnljik niet handmatgi induiken (of er is iets fout met jullie veiligheidsmaatregelen :P )

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Als je me wilt mailen met het maildomain kan ik ff kijken of ik wat voor je kan vinden :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
you got mail, Traag :)

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 02 augustus 2001 14:09 schreef beelzebubu het volgende:
you got mail, Traag :)
Ik zie het... ik weet wat het probleem is en ik maak er werk van :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
LA Dokters rulen :)

Overigens heb ik laatste de lijst van verboden registratie-adressen uitgebreid met ruim 600 nieuwe domeinen :D

DIT IS MIJN WEBSITE

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 02 augustus 2001 14:39 schreef havana het volgende:
LA Dokters rulen :)
*D

Jeremy Clarkson

• Arno

Arno

PF5A

beelzebubu,

Jouw gegevens zijn aangepast door onze held kees, aan een permanente oplossing wordt gewerkt :P

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het, duizendmaal dank :) :)
Pagina: 1