Toon posts:

Simpele volume mixer PC/Gaming

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Al weken op zoek naar iets wat iedereen in mijn ogen moet hebben maar nergens te vinden is.

Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gamen,netflix en spotify.
Nou zou ik het fantastisch vinden om de van volume van mijn headset met een simpel mixertje over te schakelen naar mijn speakers en vice versa(dus met een mix paneel op mn bureau). Op zich zou alleen die mogelijkheid al voldoende gemak brengen om er één aan te schaffen.
Buiten dat, zou het ook top zijn als ik er de bas mee aan kan passen want de bas is altijd te luid met netflix.

Relevante software en hardware die ik gebruik
* Corsair draadloze headset
* Tust speaker set

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerdere gaming/pc webiste's afgezocht zonder succes.
Dit is het enige wat in de buurt komt maar het ook niet helemaal is:

https://www.bol.com/nl/p/...BL7w.1_27.41.ProductTitle

Iemand met de gouden tip??
Bij voorbaat dank.

Groeten zoekende pc'er

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:48
Dus twee dingen: snel wisselen tussen vaste speakers en headset en het aanpassen van de bas in Netflix.
Voor een beetje zinnig advies moet er iets meer info komen. Zoals welk OS? (Zal wel Windows 10 zijn, maar zo niet..) Hoe zijn speakers en headset aangesloten? 5.1 met drie stekkertjes, optisch, bluetooth usb dongle etc.
Stel dat de headset BT is, dan is wisselen naar heedset zo simpel als je BT headset verbinden in W10. Dan gaat die meteen daarop over.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OS is inderdaad Windows 10. M'n draadloze headset is met een usb dongel en m'n speakers met een 3.5mm jack in mn pc.

Als ik m'n headset aan zet, schakelt m'n pc 'm niet automatisch over naar de headset en als ik 'm uitzet, ook niet terug naar de speakers.
Dit hoort dus wel?