Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop met GPS/interne tracker,die werkt zolang batterij >0%

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aquinox
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03-11 11:39
Ik heb wat gegoogled maar kan hier niet echt iets over vinden. Ik weet dat er losse gps trackers zijn die een half jaar meegaan voordat ze opgeladen moeten worden, dus een kleintje die passief van de laptopaccu meevreet moet technisch mogelijk zijn. Mijn laptop is onlangs gejat dus zoek nu graag vervangers die je kan opsporen indien nodig. Prey is leuk maar werkt niet als z m niet aan het internet hangen.

Alle reacties

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als er geen laptops te krijgen zijn met een ingebouwde dan misschien een laptop kopen die wat ruimte over heeft ? Er is genoeg te koop waar je bijvoorbeeld een extra SSD in kan zetten of de DVD drive kan vervangen. Dat zou ruimte genoeg moeten zijn.

Los van dat natuurlijk de vraag hoe nuttig het zal zijn. Stel er wordt aangeven dat je laptop zich in een flat bevind van 20 verdiepingen, wat dan ?

• aquinox
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03-11 11:39
Dat laatste maak ik me geen zorgen om. Probleem met zelf inbouw is voeden.. Invoxia's en eigenlijk alles is USB powered... en je wil ook niet de hele tijd in de lader, want dan gaat de interne batterij ook kaduuk