Ik zoek een leuke pc waar ik 3 strips Corsair Vengeance Pro Series 32 Gig in kan plaatsen. Ik wou er graag een Sapphire Radeon RX 580 8 GB GDDR5 videokaart in plaatsen omdat dit word geadviseert voor bv spellen als Cities Skylines goed te kunnen spelen (de kaart staat voor 205 euro bij Bol). Het geheugen heb ik al (had het voor een computer gekocht waarbij bleek dat het er niet voor geschikt is, dus of ik moet het retouneren of een andere computer samenstellen. Geen minipc. Er moet volgens mij minimaal een 600 watt voeding op (800 watt schijnt beter te zijn).
Ik hoop dat ik de kosten op ong. 800 euro kan houden (maar volgens mij moet het een Intel i7 zijn).
Natuurlijk een Windows 10 Pro OEM systeem erop en 1 TB SSD kaart erbij (of 500 gig maar spellen worden steeds groter dus ik denk dat die 1 TB het best is).
Er zijn 2 slots voor de videokaart nodig en wat ik begrepen heb zijn er 6 stots nodig voor het geheugen om het goed te laten functioneren. 8 Pin Powerconnector.
Het nummer wat op het geheugen staat is CMY32GX3M4A 1600C9.
Als ik meer info moet bijdragen doe ik dit in dit originele bericht.
Hopend dat ik hiermee duidelijk genoeg ben groet ik,
Mondriaan
Ik hoop dat ik de kosten op ong. 800 euro kan houden (maar volgens mij moet het een Intel i7 zijn).
Natuurlijk een Windows 10 Pro OEM systeem erop en 1 TB SSD kaart erbij (of 500 gig maar spellen worden steeds groter dus ik denk dat die 1 TB het best is).
Er zijn 2 slots voor de videokaart nodig en wat ik begrepen heb zijn er 6 stots nodig voor het geheugen om het goed te laten functioneren. 8 Pin Powerconnector.
Het nummer wat op het geheugen staat is CMY32GX3M4A 1600C9.
Als ik meer info moet bijdragen doe ik dit in dit originele bericht.
Hopend dat ik hiermee duidelijk genoeg ben groet ik,
Mondriaan

[ Voor 0% gewijzigd door Mondriaan1 op 24-12-2019 14:18 . Reden: Post klein houden. ]