Vanwege de slechter wordende oogjeswil ik graags van mobiel naar een air of een mini swithcrn.
Air heeft als voordeel groter. Mini is lekker licht maar ook stuk kleiner.
Gebruik zal zijn 50 procent onderweg en 50 procent thuis.
Doel voornamelijk internet en ontspanning geen werk.
Probleem is dat ik niet kan kiezen tussen deze twee. Ik neig naar d mini omdat hij gewoon lekker klein en licht is maar toch groter dan mijn s10e
Maar ik ben bang dat hij te klein gaat blijken qua tekst lezen.
Aan de andere kant ik gebruik nu even mijn oude iPad 4 en die een mooi groot scherm. Op schoot lukt dat wel. Maar in bed liggen dat lukt niet door gewicht kan hem amper voor gezicht houden zonder bang te zijn dat hij op gezicht valt.
Al in de winkel gekeken hielp niet echt. Ik kom er gewoon niet uit en allebei kopen gaat niet.
Hier enige bezitters die naar ene mini gingen en tevreden waren over leesbaarheid ondanks hun mindere ogen?
Air heeft als voordeel groter. Mini is lekker licht maar ook stuk kleiner.
Gebruik zal zijn 50 procent onderweg en 50 procent thuis.
Doel voornamelijk internet en ontspanning geen werk.
Probleem is dat ik niet kan kiezen tussen deze twee. Ik neig naar d mini omdat hij gewoon lekker klein en licht is maar toch groter dan mijn s10e
Maar ik ben bang dat hij te klein gaat blijken qua tekst lezen.
Aan de andere kant ik gebruik nu even mijn oude iPad 4 en die een mooi groot scherm. Op schoot lukt dat wel. Maar in bed liggen dat lukt niet door gewicht kan hem amper voor gezicht houden zonder bang te zijn dat hij op gezicht valt.
Al in de winkel gekeken hielp niet echt. Ik kom er gewoon niet uit en allebei kopen gaat niet.
Hier enige bezitters die naar ene mini gingen en tevreden waren over leesbaarheid ondanks hun mindere ogen?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant