20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3
Even in de gaten houden dat beide dan wel Voor 1 juli 2020 geïnstalleerd moeten zijn.
Goed bezig!
Subsidie voor wpb lijkt ook te veranderen, ik ben benieuwd wat er van klopt, welke warmtepomp heb je nu besteld? @frisianstar
Subsidie voor wpb lijkt ook te veranderen, ik ben benieuwd wat er van klopt, welke warmtepomp heb je nu besteld? @frisianstar
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Ik weet niet of je het gelezen hebt maar de subsidie op warmtepompen voor warm water gaat omlaag naar €500,00.frisianstar schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:46:
Omdat de ISDE subsidie voor nieuwbouw woningen vervalt, maar er nog wel een overgangsregeling van toepassing is heb ik nog net voor het nieuwe jaar twee warmtepompen besteld.
De warmtepomp-boiler komt (bijna uiteraard) uit België en wordt voor 12 euro bezorgd, de normale warmtepomp komt uit Nederland.
Euro 3150,= aan subsidies, hopelijk dat de aanvraag gehonoreerd word, nee heb ik, ja kan ik krijgen.
De aannemer begint februari, alle technische installaties leg ik in eigen beheer aan.
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽
Ik zie wel wat ik aan subsidie kan krijgen.
Tot die overgangsregeling van kracht is geworden ging ik er van uit dat ik helemaal niets meer kreeg, zoals ik al schreef; nee heb ik, ja kan ik (misschien) krijgen.
Moet de goederen straks wel even opslaan.
Tot die overgangsregeling van kracht is geworden ging ik er van uit dat ik helemaal niets meer kreeg, zoals ik al schreef; nee heb ik, ja kan ik (misschien) krijgen.
Moet de goederen straks wel even opslaan.
20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3
Zo, de soebsidie, voor wpb gaat naar beneden... goed plan weer Nederland. Juist nu ik van plan was om in 2020 de vernieuwing door te voeren. Een nieuwe cv ketel komt steeds dichterbij. Zelfs met extreme prijsverhogingen op gas is dit nog goedkoper dan een wpb en wp.
2 installateurs over de vloer gehad. De ene met 20k de andere 10k. De ene wist niet waar hij het overhad de andere leunde op de fabrikant.
Weet je ik heb mijn huis geisoleerd, ventilatie aangelegd. Zonnepanelen geplaatst en laten plaatsen. Ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn...
2 installateurs over de vloer gehad. De ene met 20k de andere 10k. De ene wist niet waar hij het overhad de andere leunde op de fabrikant.
Weet je ik heb mijn huis geisoleerd, ventilatie aangelegd. Zonnepanelen geplaatst en laten plaatsen. Ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn...
Ah dat kost het allemaal toch niet joh, waarom vraag je koevlaas2 niet eens dan? Misschien heeft die wel een mooi idee.frk123 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 16:13:
Zo, de soebsidie, voor wpb gaat naar beneden... goed plan weer Nederland. Juist nu ik van plan was om in 2020 de vernieuwing door te voeren. Een nieuwe cv ketel komt steeds dichterbij. Zelfs met extreme prijsverhogingen op gas is dit nog goedkoper dan een wpb en wp.
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Pagina: 1