Hallo Allen,
Wij ontvangen graag jullie mening over het onderstaande (ook al zal dit per persoon verschillen).
Mijn vriendin en ik hebben afgelopen vrijdag een keuken gekocht bij KeukenKampioen. Ik zal niet teveel ingaan op het ongemakkelijke gesprek waarin letterlijk alle verkooptrucs (die op internet staan) uit de kast zijn getrokken. Echter, ook al dachten we ons verstand te gebruiken, we hebben toch getekend voor een koopovereenkomst nadat ons uiteindelijk een 'gratis Quooker' werd aangeboden nadat wij meerdere malen hebben geweigerd om te tekenen.
De keuken zat iets boven ons budget, maar deed aan al onze verwachtingen en er was goed met ons meegedacht. Pas toen we de winkel uitliepen begon het geweten aan ons te knagen: “Hebben we wel een goede koop gedaan en is ons geen poot uitgedraaid”?
Ter info: Onze keuken bestaat (grotendeels) uit het volgende:
Afmeting:
De keuken bestaat uit twee delen:
3m rechte keuken met standaard 60cm diepte en aan beide kanten hoge kasten
1.8m kookeiland met 90cm diepte + extra blad voor een barretje
Apparatuur/Materiaal:
Werkbladen: Kunststof (grijs)
Diverse kasten: onder- en boven kasten etc.
Koel/Vries Koelkast combinatie: Whirlpool
Oven: Whirlpool
Vaatwasser: Whirlpool
Inductie: Bora Puru
Quooker: 3-in-1 Fusion (PRO3 boiler)
Wij hebben hier inclusief installatie- en montagekosten +/- 11K voor betaald. Is dit een redelijke prijs? Wij horen heel graag jullie persoonlike mening/advies!
Wij ontvangen graag jullie mening over het onderstaande (ook al zal dit per persoon verschillen).
Mijn vriendin en ik hebben afgelopen vrijdag een keuken gekocht bij KeukenKampioen. Ik zal niet teveel ingaan op het ongemakkelijke gesprek waarin letterlijk alle verkooptrucs (die op internet staan) uit de kast zijn getrokken. Echter, ook al dachten we ons verstand te gebruiken, we hebben toch getekend voor een koopovereenkomst nadat ons uiteindelijk een 'gratis Quooker' werd aangeboden nadat wij meerdere malen hebben geweigerd om te tekenen.
De keuken zat iets boven ons budget, maar deed aan al onze verwachtingen en er was goed met ons meegedacht. Pas toen we de winkel uitliepen begon het geweten aan ons te knagen: “Hebben we wel een goede koop gedaan en is ons geen poot uitgedraaid”?
Ter info: Onze keuken bestaat (grotendeels) uit het volgende:
Afmeting:
De keuken bestaat uit twee delen:
3m rechte keuken met standaard 60cm diepte en aan beide kanten hoge kasten
1.8m kookeiland met 90cm diepte + extra blad voor een barretje
Apparatuur/Materiaal:
Werkbladen: Kunststof (grijs)
Diverse kasten: onder- en boven kasten etc.
Koel/Vries Koelkast combinatie: Whirlpool
Oven: Whirlpool
Vaatwasser: Whirlpool
Inductie: Bora Puru
Quooker: 3-in-1 Fusion (PRO3 boiler)
Wij hebben hier inclusief installatie- en montagekosten +/- 11K voor betaald. Is dit een redelijke prijs? Wij horen heel graag jullie persoonlike mening/advies!