De scene 'uit' bestaat niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vleesworst
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-10 22:24
Mijn vraag
Ik zou graag heel simpel een scene 'uit' willen maken. Nu is het zo dat wanneer ik de 'aan'-knop van de Huedimmer indruk, alle groepen die aan die dimmer hangen op dat moment in de geselecteerde scene spingen. So far so good. Maar bij één dimmer welke ik bij de achterdeur heb hangen wil ik met één klik enkel de woonkamer bedienen en niet de buitenlampen en met 2 keer klikken ook de buitenlampen. Het probleem is dat ik verplicht ben om aan elke groep een scene te hangen maar de scene 'uit' bestaat niet. Iemand een idee?

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een scène is een vastgelegde collectie statussen waar bij het aanzetten van de scène je domotica zorgt dat de statussen van de items in die scène overeenkomen met wat vastgelegd is.

Je kan dat dus niet ongedaan maken, aangezien de status van de items in de scène voor het activeren niet van belang is.

Je kunt natuurlijk wel een andere scène maken die precies het tegenovergestelde is van de andere scène.

Dat gezegd hebbende: denk dat het wel handig is als je iets meer uitlegd over welk platform je gebruikt, wat je precies wilt en wat je al hebt geprobeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2019 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satte
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2021
Met de app Hue Essentials kun je de dimmer schakelaar helemaal instellen zoals jij dat wil.
Ik bedien dankzij deze app de dimmer met meerdere lampen.