Zou iemand mij kunnen helpen met het compileren van TightVNC (v2.8.27) in Visual Studio 2015
Ik heb de source gedownload en geopend,
Visual Studio herkende afhankelijkheden en stelde voor om deze te downloaden, prima.
Na de update en het herladen koos ik voor Rebuild Project.
Ik krijg wat errors, zoals missende bestanden:
"fatal error C1083: Cannot open include file: 'DXGI1_2.h': No such file or directory"
Na een hoop googlen blijkt dat ik een DirectX SDK zou moeten toevoegen. Hoe kom ik niet uit.
Ik kan hier neer zetten wat ik zoal geprobeerd heb deze week, maar om een lang vverhaal kort te maken, ik kom er niet uit.
Wie zou bereid zijn om (eventueel via Teamviewer) mij te helpen?
En ja ik ben wat ouder en ben te lang blijven hangen in Pascal programmeeromgevingen
Mijn doel is om een paar kleine tweaks aan te brengen in de opensource software TightVNC.
Maar het zou helpen om een originele build eerst werkend te krijgen.
Ik heb de source gedownload en geopend,
Visual Studio herkende afhankelijkheden en stelde voor om deze te downloaden, prima.
Na de update en het herladen koos ik voor Rebuild Project.
Ik krijg wat errors, zoals missende bestanden:
"fatal error C1083: Cannot open include file: 'DXGI1_2.h': No such file or directory"
Na een hoop googlen blijkt dat ik een DirectX SDK zou moeten toevoegen. Hoe kom ik niet uit.
Ik kan hier neer zetten wat ik zoal geprobeerd heb deze week, maar om een lang vverhaal kort te maken, ik kom er niet uit.
Wie zou bereid zijn om (eventueel via Teamviewer) mij te helpen?
En ja ik ben wat ouder en ben te lang blijven hangen in Pascal programmeeromgevingen
Mijn doel is om een paar kleine tweaks aan te brengen in de opensource software TightVNC.
Maar het zou helpen om een originele build eerst werkend te krijgen.