Geachte,
Mijn huidige pc dateert weer van juli 2013 (https://nl.hardware.info/usersystemen/19750/obsidian-formula). Tijd voor een nieuwe dus. Na veel wikken en wegen, uiteindelijk besloten om het rode kamp eens te proberen. De cpu (AMD 3950x) is inmiddels binnen (daar verwachtte ik de langste wachttijd voor) en dus hoog tijd om de rest te bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje van alles, van gamen, tot boekhouden, video's renderen, photoshoppen en noem maar op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen echte max in gedachten. Ik heb een beetje balls to the walls gedachtegang, met de insteek dat ik dan lang van het systeem gebruik kan maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Corsair X860i, toetsenbord en muis
dank alvast
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GPU - 2080ti , 32GB RAM, 2x 1tb SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald, Asus/Corsair veelal gebruikt en nooit mij echt teleurgesteld
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte, een custom hard tube waterloop is in de planning, maar dit is iets voor latere zorg
Ga je overklokken?
Wellicht, maar niet voor dagelijks gebruik
Wat verwacht je van ons?
Suggesties mbt tot geheugen keuze, alsook monitor keuze. Ik ben nooit echt fan geweest van een curved, maar na een 34inch curved te hebben mogen aanschouwen, sta ik er wellicht toch wel open over. En anders een 27 inch hoge refresh rate monitor.
Keuze tot nu toe:
Mijn huidige pc dateert weer van juli 2013 (https://nl.hardware.info/usersystemen/19750/obsidian-formula). Tijd voor een nieuwe dus. Na veel wikken en wegen, uiteindelijk besloten om het rode kamp eens te proberen. De cpu (AMD 3950x) is inmiddels binnen (daar verwachtte ik de langste wachttijd voor) en dus hoog tijd om de rest te bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje van alles, van gamen, tot boekhouden, video's renderen, photoshoppen en noem maar op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen echte max in gedachten. Ik heb een beetje balls to the walls gedachtegang, met de insteek dat ik dan lang van het systeem gebruik kan maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Corsair X860i, toetsenbord en muis
dank alvast
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GPU - 2080ti , 32GB RAM, 2x 1tb SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald, Asus/Corsair veelal gebruikt en nooit mij echt teleurgesteld
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte, een custom hard tube waterloop is in de planning, maar dit is iets voor latere zorg
Ga je overklokken?
Wellicht, maar niet voor dagelijks gebruik
Wat verwacht je van ons?
Suggesties mbt tot geheugen keuze, alsook monitor keuze. Ik ben nooit echt fan geweest van een curved, maar na een 34inch curved te hebben mogen aanschouwen, sta ik er wellicht toch wel open over. En anders een 27 inch hoge refresh rate monitor.
Keuze tot nu toe:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Crosshair VIII Hero (Wi-Fi) | € 419,89 | € 419,89 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC | € 1.280,16 | € 1.280,16 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic (Wit) | € 128,05 | € 128,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN | € 319,- | € 319,- |
| 2 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 184,90 | € 369,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.516,90 | ||