Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office gebruik, eenvoudig programmeer werk (PHP/Python) en natuurlijk gamen zoals BF5, red dead redemption 2 enz.
Op dit moment heb ik 2 1080 60H schermen maar het is de bedoeling om deze volgend jaar te vervangen naar 2/4K 144H schermen. Mocht er nu een scherm kapot gaan dan vervang ik deze direct voor een goed scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na wat rond gekeken te hebben gaat het voor € 1.000 wel lukken denk ik. Iets meer als dat is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige setup waarvan ik alleen de rand apparatuur en SSD van meeneem. De behuizing en voeding kunnen niet mee?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals de titel al aangeeft moet de pc toekomst bestendig zijn. Ik snap dat een RX 5700 XT een overkill is voor 1080 op 60H maar ik heb geen zin om volgend jaar een nieuwe GPU te kopen wanneer ik 2 nieuwe schermen aanschaf.
De lijst die ik tot nu toe heb samengesteld met behulp van andere topics.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, ik kijk meer naar prijs/kwaliteit dan daadwerkelijk het merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of de samengestelde lijst echt het beste is voor het budget. Misschien zijn er nog goede tips om e.e.a aan te passen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om mijn oude voeding of /en kast mee te nemen?
Office gebruik, eenvoudig programmeer werk (PHP/Python) en natuurlijk gamen zoals BF5, red dead redemption 2 enz.
Op dit moment heb ik 2 1080 60H schermen maar het is de bedoeling om deze volgend jaar te vervangen naar 2/4K 144H schermen. Mocht er nu een scherm kapot gaan dan vervang ik deze direct voor een goed scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na wat rond gekeken te hebben gaat het voor € 1.000 wel lukken denk ik. Iets meer als dat is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige setup waarvan ik alleen de rand apparatuur en SSD van meeneem. De behuizing en voeding kunnen niet mee?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4590 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI Z97 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite E2407HDSD-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite X2472HD-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Logitech G510s Gaming Keyboard QWERTY | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 68,78 | € 68,78 |
| 1 | Gaming headsets | Kingston HyperX Cloud Pro | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master GM G550M | € 62,99 | € 62,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 120GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 250GB | € 55,42 | € 55,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 266,19 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals de titel al aangeeft moet de pc toekomst bestendig zijn. Ik snap dat een RX 5700 XT een overkill is voor 1080 op 60H maar ik heb geen zin om volgend jaar een nieuwe GPU te kopen wanneer ik 2 nieuwe schermen aanschaf.
De lijst die ik tot nu toe heb samengesteld met behulp van andere topics.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Plus Max | € 97,05 | € 97,05 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 436,- | € 436,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 48,08 | € 48,08 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 86,90 | € 86,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 934,58 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, ik kijk meer naar prijs/kwaliteit dan daadwerkelijk het merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of de samengestelde lijst echt het beste is voor het budget. Misschien zijn er nog goede tips om e.e.a aan te passen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om mijn oude voeding of /en kast mee te nemen?