Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een desktop + monitor samen gaan stellen als werkplek en eventueel licht gamen. Ik heb al heel lang niet meer gespeeld op PC, maar wil deze mogelijkheid wel open houden. Liever iets meer uitgeven dan er later achter komen had het maar iets meer mogen kosten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil een beetje max €1200,- uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een be quiet! Pure Power 11 400W liggen die zo goed als nieuw is, wil deze overzetten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, absoluut geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien het ook voor het werk gebruikt gaat worden, heb ik gekozen voor onderstaande lijst. Op dit station ga ik ook virtualiseren dus cores+RAM zijn prettig
Ga je overklokken?
Nee, blijft standaard
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik twijfel een beetje over de videokaart. Aangezien ik niet veel zal gamen, en ook niet direct op hoog niveau denk ik dat de RX 580 nog mee zou kunnen. Maar zoals eerder aangegeven, presteert een 1660 veel beter/merkbaar? Heb tevens voor dit scherm gekozen, maar eventueel zou ik ook 2x 24inch kunnen nemen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Ik wil een desktop + monitor samen gaan stellen als werkplek en eventueel licht gamen. Ik heb al heel lang niet meer gespeeld op PC, maar wil deze mogelijkheid wel open houden. Liever iets meer uitgeven dan er later achter komen had het maar iets meer mogen kosten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil een beetje max €1200,- uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een be quiet! Pure Power 11 400W liggen die zo goed als nieuw is, wil deze overzetten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, absoluut geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien het ook voor het werk gebruikt gaat worden, heb ik gekozen voor onderstaande lijst. Op dit station ga ik ook virtualiseren dus cores+RAM zijn prettig
Ga je overklokken?
Nee, blijft standaard
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik twijfel een beetje over de videokaart. Aangezien ik niet veel zal gamen, en ook niet direct op hoog niveau denk ik dat de RX 580 nog mee zou kunnen. Maar zoals eerder aangegeven, presteert een 1660 veel beter/merkbaar? Heb tevens voor dit scherm gekozen, maar eventueel zou ik ook 2x 24inch kunnen nemen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 183,99 | € 183,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1 Zwart | € 377,50 | € 377,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 126,- | € 126,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 62,90 | € 62,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.068,44 | ||