There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Your lack of planning is not my emergency
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Misha op 27-12-2019 18:28 ]
In een woord: aderlating.
Een van de weinige mods die ook genuanceerde posts kon maken zelfs als er een aantal users waren die je uit de tent probeerden te lokken.
Ik breng nog wel een sixpack langs
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 31-12-2019 20:04 ]
Er mag wel een Badge komen in Tweakers die ex mods alleen kunnen dragen, en wij ze kunnen herkennen als oud mod.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
kijkend naar de users die posten in dit topic, is misschien andersom een eenvoudiger idee, een badge voor users die nog geen mod of crewlid geweest zijnMel33 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:26:
Er mag wel een Badge komen in Tweakers die ex mods alleen kunnen dragen, en wij ze kunnen herkennen als oud mod.
[ Voor 80% gewijzigd door RM-rf op 06-01-2020 10:33 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Daar is de Ex-Crew abbo voor.Mel33 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:26:
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 06-01-2020 15:58 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Jij bent dan ook al 100 jaar geleden gestopt
Toen ik registreerde hier waren er nog guldensPcDealer schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:36:
[...]
Jij bent dan ook al 100 jaar geleden gestopt
Toen je weg ging ook...curry684 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:41:
[...]
Toen ik registreerde hier waren er nog guldens
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Zo'n abo duurt maar een x aantal maanden.
Verder hoeft dat voor mij niet echt, zo'n extra herkenning als ex-crew. Ik ben stiekem juist blij dat ik weer kan zeggen wat ik wil zeggen zonder dat ik steeds hoef na te denken over of en hoeveel extra gewicht dat heeft vanuit mijn functie.
Je denkt toch niet dat ik een kans om als vervelende user de modjes het leven zuur te maken aan me voorbij laat gaan, he?CodeCaster schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:58:
Ik heb je op een paar meets gezien, en toen leek je wel gezellig. Ik kan je aftreden accepteren wanneer je belooft op de volgende meet ook weer gewoon aanwezig te zijn.
Bedankt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
* RobIII heeft de vinger millimeters boven de banknop...NMe schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:36:
Je denkt toch niet dat ik een kans om als vervelende user de modjes het leven zuur te maken aan me voorbij laat gaan, he?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Het is voor jou vast ook even wennen maar jij bent geen modje meer.RobIII schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:20:
[...]
* RobIII heeft de vinger millimeters boven de banknop...
Maar Admin de uber moderatorrrNMe schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:53:
[...]
Het is voor jou vast ook even wennen maar jij bent geen modje meer.
Ik wel...NMe schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:53:
[...]
Het is voor jou vast ook even wennen maar jij bent geen modje meer.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

http://hawvie.deviantart.com/
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord