Toon posts:

internet explorer blijft hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds kort een vreemd probleem,
als ik het afrolbalkje van de adressbalk van internet explorer aanklik dan blijft internet explorer hangen, ik heb ook al gemerkt dat als ik een bestand ga downloaden en ik in het scherm " save as .." het afrolbalkje aanklik om naar een andere dir. te gaan dat dan ook dat veld vast blijft hangen.

vreemd he ?
Ik heb pas alles opnieuw geinstalleerd
miin systeem is Abit KT7-Raid, Duron 800, 512 Mb Pc133, Ibm dtla 103070

Verwijderd

Internet explorer opnieuw installeren :?
Of misschien bij tools;options;content;autocomplete de formulieren wissen

:?

Verwijderd

Kijken of er voor jou IE een SP is?

En anders zou ik hem gewoon opnieuwe proberen te installeren...(of beter nog een iets nieuwere versie installeren)

Verwijderd

Topicstarter
ik had 5.5 er op staan en heb die opnieuw geinstalleerd,maar dit hielp niets, toen heb ik versie 6 beta er op gezet maar het blijft hetzelfde.

Misschien zet ik er compleet windows 98 opnieuw op (een beetje tweaker doet dat toch minimaal eens in de maand :? :? :? )

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 12:46 schreef pasjoo het volgende:
(een beetje tweaker doet dat toch minimaal eens in de maand :? :? :? )
nou als je windows telkens opnieuw moet installeren tweak je toch iets niet goed :). Ik installeer het hoogstens 1x per jaar opnieuw ofzo. Voor de rest ben ik daarbij toch te lam :)

Ennuh oh dat is al gezegd... 5.5 vind ik trouwens errug buggy.

Verwijderd

heb je internet explorer er gewoon overheen gekopieerd of heb je eerst alles wat met IE te maken heeft eraf gegooid? (uninstall + handmatig in het register klooien)
Dat laatste is misschien de moeite waard om te proberen :? ....en dan natuurlijk opnieuw installeren..

Verwijderd

bij zoeken vond ik een hoop mensen die dit zelfde probleem hebben.
Ook ik ben het slachtoffer van een iexplorer die blijft hangen en kan me er behoorlijk aan frustreren.
Weer ff opnieuw je OS eropzetten is natuurlijk niet echt een probleem,.. maar naar verloop van tijd gaat dit je ook irriteren.
Ik gebruik nu winxp met iexplorer 6.0 met sp1,... herinstall werkte niet,,.. tips in dit topic werkte ook niet!

ten einde raad,... begint verleidelijk te worden om de hele zooi van 3 hoog door het raam naar beneden te gooien,.. wie helpt me verder?

Verwijderd

ik heb nog eens goed zitten denken,..

en ik ben er uit:

Oorzaak: Netlimiter,.. (upload limit prog)

draai het al een maand,... maar.. komt nu pas met bijwerkingen.
ik hoop dat jullie ook wat aan deze info hebben gehad..

tnx..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het ook gehad,

Bij mij was de oorzaak een Winamp plugin voor mIRC.... misschien dat jullie dat kan helpen :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Bij mij hangt internet explorer elke dag, als ik mijn pc afsluit komt er een foutmelding enz.
IK begin langzamerhand ie te haten >:)

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 16:18
Is het misschien mogelijk om de repair optie uit te voeren onder W98?

Deze staat bij add/remove software in het control panel.
Selecteer dan MS IE en in het selectie menu de optie repair IE.

Vaak werkt dit, maar dan moet je wel het volledige package geïnstalleerd hebben en niet de afgeslankte.

Verwijderd

Is het wellicht een virus?

Verwijderd

foutmelding bij het afsluiten! IDD,...

er staat bij mij dan iets van "update4.exe",.. maar zie het maar echt een Nanoseconde.. dus kan er naast zitten. Begin er aan te twijfelen of het wel iets met dat netlimiter te maken heeft..

Verwijderd

het gaat om "windowsupd4.exe"

het runt in je taskmanager en is niet op normale wijze weg te krijgen.
ff explorer.exe weghalen uit processen,..

daarna kan je windowsupd4.exe ook weghalen uit processen

vervolgens in windows taskmanager "file" klikken --> new task(run..)

naar je schijf waar je OS opstaat (c:)\windows\
en dan "del windowsupd4.exe"

en floeppppp weg zijn uw problemen.

(daarna in je taskmanager: Applications --> new task: "explorer")

Graag reactie als mensen wat aan deze bericht hebben,.. anders even op zoek naar alternatieve mogelijkheid,..
Pagina: 1