Volume wijzigen met google Home via IFTTT lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 21:35
Ik wil via mijn google home het volume van mijn (pioneer) receiver wijzigen welke alle geluid van mijn multimedia aanstuurt (dus zowel tv, radio, chromecast, ziggo etc etc, alles gaat via de receiver), gezien de versterker niet direct werkt met google home maar wel via een omweg via IFTT dacht ik maar een activity aan via IFTTT

Nu heb ik een commando 'zet tv harder', 'geluid harder', 'volume harder' gemaakt.
Maar als ik nu dat uitspreek dan wijzigt het volume van de google speaker zelf
Als ik TV erbij zeg dan meld de speaker dat de chromecast speaker al op maximaal staat.

Iemand een idee hoe ik het werkend kan krijgen dat als ik zeg: 'volume/geluid' harder' of tv harder etc dat ie IFTT moet gebruiken en niet de speaker of chromecast geluid?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-10 20:27
Gaat hij wel via IFTTT? Ik kan me voorstellen dat hij dit commando gewoon zelf interpreteerd als volume commando. Probeer eens om je commando aan te passen naar "receiver ping" voor volume omhoog en "receiver pong" voor volume omlaag. Dan weet je iig zeker dat het naar IFTTT gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 21:35
dat is het hem juist, als ik dat zeg gaat ie dus niet over IFTTT.
Hij ziet dat als intern commando denk ik, de vraag is dus hoe krijg ik die google home zover dat als je volume wilt wijzigen dat die via IFTTT gaat en niet zichzelf gaat wijzigen.
IFTTT opzich werkt, andere commando's doen het wel