Ik wil via mijn google home het volume van mijn (pioneer) receiver wijzigen welke alle geluid van mijn multimedia aanstuurt (dus zowel tv, radio, chromecast, ziggo etc etc, alles gaat via de receiver), gezien de versterker niet direct werkt met google home maar wel via een omweg via IFTT dacht ik maar een activity aan via IFTTT
Nu heb ik een commando 'zet tv harder', 'geluid harder', 'volume harder' gemaakt.
Maar als ik nu dat uitspreek dan wijzigt het volume van de google speaker zelf
Als ik TV erbij zeg dan meld de speaker dat de chromecast speaker al op maximaal staat.
Iemand een idee hoe ik het werkend kan krijgen dat als ik zeg: 'volume/geluid' harder' of tv harder etc dat ie IFTT moet gebruiken en niet de speaker of chromecast geluid?
Nu heb ik een commando 'zet tv harder', 'geluid harder', 'volume harder' gemaakt.
Maar als ik nu dat uitspreek dan wijzigt het volume van de google speaker zelf
Als ik TV erbij zeg dan meld de speaker dat de chromecast speaker al op maximaal staat.
Iemand een idee hoe ik het werkend kan krijgen dat als ik zeg: 'volume/geluid' harder' of tv harder etc dat ie IFTT moet gebruiken en niet de speaker of chromecast geluid?