ASUS V7700 Deluxe & ASUS Tweak?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Bij mijn ASUS V7700 GeForce2 GTS Deluxe zat een proggie om die kaart over te clocken, ASUS Tweak.

Iemand hier wat ervaring mee? Werkt het een beetje en zo ja, hoeveel heter wordt die GeForce2 GTS?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Ik vind AsusTweak waardeloos, omdat je er niet echt veel mee kan overclocken. Ik gebruik nu de CoolBits in de Detonator drivers of PowerStrip.
Voor m'n TNT gebruikte ik altijd TNTClock omdat je daarmee verder kon overklokken dan met AsusTweak.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Als je je GF2 iets overklokt, is die "standaard" GPU cooler nog wel voldoende?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Mijn GF1 werd op de standaard snelheden (GPU:120 en DDR:300 MHz) al erg warm, soms wel 72 graden. Met overclocken (doe ik trouwens met ASUS Tweak, gaat prima Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif ) was de temp vaak niuet onder de 78 graden te houden. Heb er nu een grote 80 mm fan dwars overheen blazen (blaast ook tegen de CPU aan) en nu wordt de boel niet warmer dan 64 graden. Was makkelijk in te bouwen want ik heb een hightower. Momenteel draait de GF op 145 en 340 MHz, zonder problemen. Daarboven wordt ie instabiel en verlies ik pixels.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
De GF2 GTS zou toch een stuk minder warm moeten worden toch...? las ik tenminste ergens..=)