Indoor WIFI beveiligingscameras (meerdere dus)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 10:43

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Ik zoek een?
Een oplossing om meerdere ruimtes in een pand in de gaten te houden. Ik heb 14 ruimtes die ik in de gaten wil houden, variërend van grootte. Het gaat om een museum waar ik in elke kamer een camera wil hebben.

Wat is je budget?
Een paar honderd euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niks. We hebben nu een aantal Foscam dingen hangen die op zich wel werken. Alleen is hun wifi niet altijd even betrouwbaar.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een WiFi speciaal voor deze camera's. Enkele camera's moeten bij beweging opnemen (FTP/Samba), anderen alleen op bepaalde tijden. Daarnaast moeten ook een deel van de camera's in 1 overzicht zichtbaar zijn op een smart-tv. Er is nog geen keus gemaakt voor smart-tv dus als er iets is wat combineert met een bepaalde smart-tv OS, hoor ik het ook graag.

In principe wil ik 8 tot 10 camera's op één scherm in de gaten houden, alle camera's moeten in de nacht bij beweging gaan opnemen en overdag is het ook wel handig dat er zo'n 10 camera's bij beweging opnemen.

Eigenlijk ook wel een eis dat ik er ook met een mobiele app bij kan. Ik gebruik nu OWLR Foscam en dat werkt goed. Ik moet

Er is geen ongelimiteerd budget, maar ik wil het vooral wel goed hebben. In ons nieuwe pandje wil ik dat allemaal netjes hebben.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.