Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
2.\ UTFS, search, we hebben al veel topics gehad met pc prive projecten waar je max. 5000,- mag uitgeven.
3.\ neem Dell weet je sekers dat je goed zit, ik heb zelf sindskort ook een Dell Inspirion 4000 ook via ppproject en hij bevalt me zeer goed
[edit]
oops geen topline.
maja allemaal top laptopjes alleen zal ik ook ff naar Dell kijken want je krijgt er veel meer spul voor het zelfde geld dan dat je een laptop koopt bij asus of acer
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ik heb er net een gekocht en deze bevalt mij prima. Voor F5000 heb je al een hele mooie inspiron
Verwijderd
Sinds we op de zaak naar TP's zijn overgeschakeld (voorheen Toshiba en Dell) is het aantal servicecalls dramatisch gekelderd.
Die dingen zijn heerlijk stabiel, met uitstekende keyboards (belangrijk!) en schermen. Dell Inspiron is zinloos zwaar, lomp en gammel. Latitudes zijn op zich wel OK, maar liggen al snel in de pricerange van IBM.
Waarom trouwens geen A22m?
Verwijderd
Ik ga zelf ook voor een Dell Inspiron 8100 (8100/0806) met de nieuwe Pentium III-M
I believe what I want to Believe
nee grapje, ik heb een Dell Latitude 750 en die bevalt prima.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
(Inspiron 4000 ofzo, mijn vader heeft een Inspiron 8000, dat ding is zooo wreed,
Cogito Ergo Credo
14,1" en ik moet zeggen dat ik super tevreden ben over dat schermpje.
Laatst zat ik achter zo'n Asus laptop (ook 14,1") maar kon toch echt niet tippen aan een DELL hoor....omnog maar niet te spreken over compaq en Acer, want daar heb ik veel geauwehoer mee gehad.
wat 15" betreft heb ik geen ervaring met DELL of andere merken.
In iedergeval de 14,1" van DELL is TOPPIE!!
succes met de aanschaf
edit: typo
Net ff op de site van Dell geweest. Die Inspiron 8000 is een lekker ding
Ik heb ook een half jaar gezocht naar een cool ding.
Ik ben super te vreden met mijn DELL
geen twijfel mogelijk...
Man - a being in search of meaning
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Da's lekker, en zeker voor die prijs!!! Niet verkeerd. Ik denk dat het een Dell gaat worden..... Ik weet het zeker
Thanks allemaal voor de reacties!
Edit: typo
Heeft m'n pa gekocht bij de LidL voor Fl. 4444,- en als je daar dat lompe winME af schopt en win2k erop zet is ie toppie.
Specs = P!!! 1 Ghz, 256 Mb RAM, 20 Gb HD, 12/40 speed DVD, 15,1" TFT, floppy (duh), SiS shared video ding (enige brakke onderdeel), TV-out, firewire, enz.
Dus wel een lekker bakkie dacht ik zo, zeker voor dat geld.
Ziet er nog mooi uit ook, inclusief draagtas (geen leer maar ja....), lader en accu.
Ik lijk wel een verkoper maar hij is gewoon erg goed voor dat geld.
Ik heb zelf een Dell Latitude en ik ben er erg tevreden over.
ik heb mijn keuze gemaakt op basis van een test in de computer totaal. Hier kwam dell als beste prijs kwaliteit verhouding uit.
Nu nog wachten en dan hebben we weer iets nieuw speeltje
Verwijderd
TIP
als je meer geheugen wilt hebben in je laptop, koop die dan bij de locale hardwareboer. heb ik ook gedaan scheelde me 200,= piek
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
De P-III modellen hebben zelfs een Geforce videokaart
Verwijderd
Om te smullen dus en duidelijk de beste specs voor de laagste prijs!
Ik denk dat ik maar eens moet gaan sparen voor een vervanging van mijn TP 600E...
IBM is echt goed. Ik heb nog _NOOIT_ problemen met dat ding gehad.
En ik heb die nieuwe 21m (als 't die was) dingen gezien, ze zijn dun, hebben een VETTE resolutie van 1400x1024 ofzo, en zien er super gelikt uit.
IBM, dan weet je tenminste ECHT zeker dat je goed zit.
Oh, en bij mijn TP 600E heb ik als ik van heel schuin kijk dat ik geen hol meer zie, bij de 21m heb je dat TOTAAL niet! (tenminste, die versie die ik zag dan..., als ik jou was zou ik 't nog wel ff nachecken voor de zekerheid, als dat zo belangrijk voor je is)
Verwijderd
[oftopic]
ik heb een T1850C
[/oftopic]
Je krijgt er spijt van als je iets anders neemt, echt!!!
Ze zorgen voor duidelijke informatie houden je op de hoogte van het productie proces en voor eventuele andere vragen kun je altijd bellen.
Dus nog twee dagen wachten en ik ehb mijn speeltje ook binnen
Lopen uiterst stabiel met win2k en gewoon een strak design zonder kerstversiering.
7510Wp / Daikin Altherma 4 / HA / ESP's en andere rommel
plaats dan ook nix.Op zondag 05 augustus 2001 21:51 schreef Metalium- het volgende:
lama
Dell ziet er leuk uit en is best goed, maar m'n p3-700 toshiba Satellite Pro 4600 start (vreemd genoeg
Verder zou ik eerst ff kijken wat je ermee zou willen gaan doen?
Grote HD? 10gb? 20gb?
Geforce2Go videokaart?
GRoot beeldscherm? 14" of 15" ??
DVD?
CDRW?
128mb of 256mb? (evt zelf bijkopen, pc133 dane-elec is vrij goedkoop te krijgen)
I’m not like the OTTERS
Ik tiep dit in op mijn Dell Latitude C600 met 100mbit netwerkkaartje/V90 modem.
Geweldig ding! Supersnel, goed toetsenbord en een prima 14" scherm.
Drie maanden geleden 4300 piek ex. btw.
Dell bellen en een beetje onderhandelen, dan krijg je ook nog wat van de prijs af, of een DVD-speler zonder meerprijs.
Houdoe
Ik heb hem maandag-middag besteld en kreeg hem gister (dinsdag)middag binnen er zijn in totaal dus 7 werkdagen overheen gegaan. Ik vind dit heel netjes van dell.
Nu over de laptop zelf. Ik heb helemaal NIET te klagen. De service is perfect. De dvd werk heel mooi. Ook is het scherm van 14.1 inch zeker de moeite waard. Iemand anders kan goed meekijken op je scherm zonder dat het er van de zijkant wazig uit ziet. Over de toetsaanslag (of hoe noem je dat)hoef je ook niet te klagen. Ik kan er goed op typen en ik ben er normaal heel kritische in wat het typern op het toetsenbord betreft.
Het interne modem en de netwerkadapter werken perfect. Ook is het fijn dat er onder sommige toetsen nog andere functies zijn verstopt zoals het haredr en zachter zetten van het geluid.
Ik hoed dus alles behalve te klagen. Hoop dat je je keuze nu kunt maken na dit topic.
Veel sterkte
Ow enne, EaS, die HP van jou (5470) is er eentje uit de pavilion serie - niet verkrijgbaar in Nederland. Ik heb er in de US bij gestaan, 't is dat m'n ouders het geld niet zo snel konden overmaken, anders had ik er 1 gehad... *snik*