Vraag

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
-

[ Voor 133% gewijzigd door dec0de op 26-09-2023 15:07 ]

Alle reacties

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:33

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Wat bedoel je met 'semi draadloos'? Iets heeft of een draad, of niet imho dus ik kan me er geen voorstelling bij maken waar je het precies over hebt...

• dec0de
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door dec0de op 26-09-2023 15:07 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dec0de ik heb je titel gefixt en geef het topic verder even een schopje richting de ATT.

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:54
Hier twee round ups van Tweakers

reviews: De voordeligste bluetoothheadsets - Een selectie uit Chinese webshops

reviews: Goedkope bluetooth-oordoppen - De onderkant van de westerse markt

Als het goed is zou alles binnen je prijsrange moeten vallen. Ik heb niet gecheckt hoe relevant de roundups nog zijn, wellicht zijn er al opvolgers van de genoemde setjes op de markt.

Op basis van de eerste link heb ik de QCY QY19 gekocht. Zeer tevreden over, al moet ik zeggen dat ik geen hoge eisen stel aan de audio-kwaliteit, ik kan het ook niet vergelijken met andere/duurdere opties.
Draagcomfort is prima, ik draag ze dagelijks een uur op de fiets (woon-werk).

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:21
Heb zelf de Soundcore Spirit Bluetooth via Amazon.de . Bevalt prima. De oordopjes hangen om mijn nek, als ik ze even niet gebruik en 'kleven' dan met magneetjes aan elkaar. Door vleugeltjes blijven ze goed in mijn oren zitten en de accutijd is ca. 8 uur. Op dit moment €19,99.

• dec0de
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door dec0de op 26-09-2023 15:07 ]

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:58
wat is het voordeel van 'semidraadloos' boven draadloos?

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 13:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Grotere accu gok ik.

---RAWE CEEK!!!---

• dec0de
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door dec0de op 26-09-2023 15:08 ]

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:16
Eindhovenk schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 16:59:
Heb zelf de Soundcore Spirit Bluetooth via Amazon.de . Bevalt prima. De oordopjes hangen om mijn nek, als ik ze even niet gebruik en 'kleven' dan met magneetjes aan elkaar. Door vleugeltjes blijven ze goed in mijn oren zitten en de accutijd is ca. 8 uur. Op dit moment €19,99.
Thanks voor de tip! Ik was toevallig opzoek naar iets vergelijkbaars als de TS en op Amazon was er nu een 50% coupon waardoor de deal helemaal scherp was.

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:21
dec0de schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 17:38:
[...]

Over die vleugeltjes, hoe groot zijn jouw oren (in verglijking met wat je op straat ziet)? Ik heb namelijk erg kleine oren, en veel vleugels passen dan niet.

Ik zit nu aan de sounbuds spirit X te denken, met 16H speeltijd. Gaat de batterij daadwerkelijk 8H mee? Dat zou namelijk fantastisch zijn, dat gaat de spirit X vast ook wel in de buurt van 16H mee waarschijnlijk
Ik denk dat het bijna precies 8 uur is. En ze zijn inmiddels 7 maanden dagelijks in gebruik en niet minder geworden.

Er zitten 3 verschillende maten vleugeltjes en ook 3 maten dopjes bij. Heb zelf gemiddelde maat oren en heb medium erop gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Eindhovenk op 24-12-2019 19:23 ]

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-11 22:50
Ik kan Creative Outlier One's aanraden, ben er helaas wel 2 kwijt geraakt en toen had ik zelfs maar een double box besteld. Bevallen wel goed ondanks mijn onhandigheid.

https://en.creative.com/p...sets/creative-outlier-one

Zie trouwens nu dat hij nog maar 20 euro kost. In mijn oren wel goed geluid, sterke bass.

Ook extra oordingetjes voor workout.

[ Voor 30% gewijzigd door Minaaj op 25-12-2019 00:10 ]

Pagina: 1