U denk natuurlijk, dit hoort in een andere topic te staan, maar heb netjes gezocht op een netwerk monitor programma.
Mijn vraag is: telkens als ik in de appdata van google chrome de map swreporter delete
dan komt ie bij een volgende start van google chrome net zo hard weer terug. Dit moet ergens vandaan komen zou je zeggen, dus gedownload worden.
Is er een programma, free of betaald, maakt niet uit, die dat kan laten zien, waar die handel vandaan komt, en zo deze ip adres of site te kunnen blocken?
De andere opties die aangeboden worden, als een registry hack, heb ik al geprobeerd, werkt niet, zie hieronder.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome]
"ChromeCleanupEnabled"=dword:00000000
"ChromeCleanupReportingEnabled"=dword:00000000
Iets met rechten is me ook niet gelukt, dus misschien iets met de firewall of hosts-file zou welkom zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken
en niet meteen zeggen: Gebruik firefox maar i.p.v. Chrome. Das niet leuk
Bart
Mijn vraag is: telkens als ik in de appdata van google chrome de map swreporter delete
dan komt ie bij een volgende start van google chrome net zo hard weer terug. Dit moet ergens vandaan komen zou je zeggen, dus gedownload worden.
Is er een programma, free of betaald, maakt niet uit, die dat kan laten zien, waar die handel vandaan komt, en zo deze ip adres of site te kunnen blocken?
De andere opties die aangeboden worden, als een registry hack, heb ik al geprobeerd, werkt niet, zie hieronder.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome]
"ChromeCleanupEnabled"=dword:00000000
"ChromeCleanupReportingEnabled"=dword:00000000
Iets met rechten is me ook niet gelukt, dus misschien iets met de firewall of hosts-file zou welkom zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken
en niet meteen zeggen: Gebruik firefox maar i.p.v. Chrome. Das niet leuk
Bart