Coolermaster Cosmos c700p Heeft verschillende stand-offs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59
Het gaat om een behuizing en het is de black edition. Binnenkort wil ik beginnen met een nieuw systeem te bouwen, maar nu zie ik verschillende moederbord stand-offs. Twee van de negen stand-offs zijn iets groter. Maakt dat wat uit?

Hier een plaatje.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ft3z3Yj.jpg

Van die bovenste heb ik er dus 2 van inzitten. Eentje in het midden van de eerste rij en eentje in het midden van de tweede rij.

Beste antwoord (via jaaoie17 op 22-12-2019 23:45)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42
Die zijn niet hoger, het extra opstaande randje valt in het schroefgat van het moederbord. Zo kun je het bord eenvoudiger uitlijnen op de stand offs.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42
Die zijn niet hoger, het extra opstaande randje valt in het schroefgat van het moederbord. Zo kun je het bord eenvoudiger uitlijnen op de stand offs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59
Heb die met een randje er nu uit gedraaid en twee gewone ingedaan, maar het is dus beter dat ik die met een randje er weer in doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

jaaoie17 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:19:
Heb die met een randje er nu uit gedraaid en twee gewone ingedaan, maar het is dus beter dat ik die met een randje er weer in doe?
Ja wanneer ze netjes in het gat vallen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.