Ik kan een gratis AT bigtower case krijgen voor mod-doeleinden. Maar ik heb een ATX case nodig, met 300W voeding minimaal. De voeding heb ik, maar hoe moeilijk zou het zijn om mijn hardware in de AT case te proppen? Zou het zelfs gaan?
't is zeker al vaker gedaan, 't kan, maar 't is niet makkelijk.
Pak je dremel maar vast! en use the search!
Pak je dremel maar vast! en use the search!
Als het anders lukt, dan moet je 4POX ff bij zijn lurven pakken, die heeft hetzelfde gedaan.
Het hangt er een beetje vanaf hoe netjes je het wilt..
Het gaat voor je aansluitingen zit er zo in...
Wil je het netjes dan moet je er wel even over nadenken en voorzichtig doen.
Het gaat voor je aansluitingen zit er zo in...
Wil je het netjes dan moet je er wel even over nadenken en voorzichtig doen.
Verwijderd
Het is inderdaad mogelijk, maar er moet wel behoorlijk veel gebeuren:
• de plaats van de bevestigingsschroefjes van het mobo zitten vaak op andere plaatsen
• de gaten voor PS/2, parallel, serieel, USB moeten gedremelt worden.
• de aan/uit knop moet meestal vervangen worden, of je moet de resetknop gebruiken.
Imho kun je beter een lege ATX kast kopen, kost maar iets van 75 piek ofzo.
• de plaats van de bevestigingsschroefjes van het mobo zitten vaak op andere plaatsen
• de gaten voor PS/2, parallel, serieel, USB moeten gedremelt worden.
• de aan/uit knop moet meestal vervangen worden, of je moet de resetknop gebruiken.
Imho kun je beter een lege ATX kast kopen, kost maar iets van 75 piek ofzo.
Waar kan je dan een lege ATX kast kopen? Moet wel een beetje mooi zijn, liefst met deurtje (en fans?).
Verwijderd
Kijk es bij de plaatselijke electronicaboer.
Die hebben vaak ook computeronderdelen, en vreemd genoeg ook kale kasten.
Die hebben vaak ook computeronderdelen, en vreemd genoeg ook kale kasten.
Ik weet niet in hoeverre je een antec kast zonder voeding kan bestellen, maar dan heb je alle wensen in 1 keer te pakken, 1030sx heeft een deurtje, en plaats voor 4x 80 mmm coolers, en voor de rest een heel strakke kast.
* Sundead is happy met die kast iig
Sundead, hoe duur is die kast? Antec vinnik wel heel mooi.Op donderdag 02 augustus 2001 13:51 schreef Sundead het volgende:
Ik weet niet in hoeverre je een antec kast zonder voeding kan bestellen, maar dan heb je alle wensen in 1 keer te pakken, 1030sx heeft een deurtje, en plaats voor 4x 80 mmm coolers, en voor de rest een heel strakke kast.
Pagina: 1